Foto: Publicitātes foto
Tuvojoties Ziemassvētkiem, vairākas Latvijā populāras dāmas piedalījušās ļoti īpašā fotosesijā, kuras ietvaros viņas pozējušas ar izsmalcinātām rotām.

Jutekliskajā fotosesijā ar rotaslietām izgreznojušās un kamerai pozējušas tādas populāras dāmas kā "L'Officiel Baltics Digital" galvenā redaktore Līga Zemture, zīmola "M-Couture" dibinātāja un dizainere Jūlija Malahova, zīmola "Noname Atelier" līdzdibinātāja un blogere Aļona Grevcova, dziedātāja Samanta Tīna, kā arī fitnesa guru Juta Valdmane.

Fotografēšanās notikusi vēsturiskajā Benjamiņu namā, kurā šobrīd izvietota viesnīca "Europa Royale",un fotosesija veidota, atzīmējot veikalu tīkla "Grenardi" jaunā "pop-up" veikaliņa "Supercalifragilisticexpialidocious" atvēršanu.

Kā vēsta veikaliņa pārstāvji, fotosesijas gaitā tā dalībniecēm bija iespēja iepazīties ar vairākām rotaslietām dažādās budžeta kategorijās, no kurām dārgākā bija kaklarota vairāk nekā 20 tūkstošu eiro vērtībā. Kopumā fotosesijā izmantoto rotaslietu vērtība bija ap 400 tūkstošiem eiro.

Jaunais "pop-up" veikaliņš atrodas tirdzniecības centrā "Galerija centrs", un par bodītes nosaukumu izvēlēts viens no garākajiem vārdiem angļu valodā "Supercalifragilisticexpialidocious", kas ir patapināts no pagājušajā gadsimtā uzņemtā "Disneja" mūzikla "Mērija Popinsa". Šis vārds apzīmē kaut ko lielisku un ārkārtīgi brīnišķīgu, savukārt veikala devīze ir "garāks nosaukums un īsākās cenas".
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!