Foto: Shutterstock
Latvijā nākamajā gadā maizes tirgū turpināsies asa konkurence starp maizes ražotājiem, sacīja maizes ražotāja "Latvijas maiznieks" valdes loceklis, kā arī kompānijas Pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītājs Māris Daude.

"Paredzam, ka nebūs lielu izmaiņu tirgū – turpināsies asa konkurence starp maizes ražotājiem un pircējiem būs iespēja izvēlēties dažādas jaunas maizes garšas, ko piedāvās maiznieki," viņš teica.

Komentējot situāciju maizes tirgū šogad, Daude norādīja, ka "Latvijas maiznieka" iepriekšējos gados izteiktās prognozes ir apstiprinājušās – klasiskās baltmaizes un rudzu maizes segmentā maizes tirgū lielas izmaiņas nav notikušas, bet strauji audzis porcijmaižu, "ciabatu" un maizes ar pievienoto vērtību patēriņš.

Tāpat Daude pastāstīja, ka šis gads apliecināja to, ka pircēji ir ļoti atvērti attiecībā uz jaunām maizes garšām, lasa marķējumu uz produktu iepakojuma, lai izprastu, kas ir maizes sastāvā, kā arī vēlas nopirkt veselīgākus un interesantākus produktus.

Ziņots, ka 2017. gadā "Latvijas maiznieks" strādāja ar 26,186 miljonu eiro apgrozījumu un 469 296 eiro peļņu.

"Latvijas maiznieks" pamatkapitāls ir 895 629 eiro. Uzņēmums ražo dažādu veidu maizi, kā arī konditorejas izstrādājumus. Zināmākie zīmoli ir maizes sērija "Zeltene", "Vita!", "Melnā", "Īstenā", "Pavasara", "Galda" un '''Zemnieku". "Latvijas maiznieka" lielākais īpašnieks ir Igaunijas kompānija "Maral Invest".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!