"VG Kvadra Pak" konkursā, kurā šogad piedalījās 319 darbi no 35 valstīm, guvis starptautisko atzinību ar lakricas "LIQ" dāvanu kārbu grupu. 2017. gada nacionālajā konkursā "Labākais iepakojums Latvijā", ko organizē Latvijas Iepakojuma asociācija, iepakojums saņēmis "Grand Prix". Kārbas izgatavotas Somijas uzņēmumu grupai "LIQ". Kārbu komplektu veido lielā kārba, kurā ievietotas četras mazas dažādu garšu lakricu kārbas. Kārbu ārējo tumšo dizainu atdzīvina koši teksti, kā arī dažādās krāsās nodrukātās kārbu iekšpuses, atbilstoši katram lakricas veidam. Kārbu ražošanā izmantots augstas kvalitātes kartons, nodrošinot teicamu druku un dabisku, matētu virsmu.

Uzņēmums "VG Kvadra Pak" starptautisko balvu "WorldStar for Packaging Excellence" jau saņēmis vairākas reizes. Pirmā balva – 2000. gadā sekundārajam iepakojumam tējai "Apsara".

Latvijas uzņēmumi kopš 1998. gada, kad sāka piedalīties prestižajā konkursā "WorldStar", saņēmuši jau deviņpadsmit balvas – apbalvoti uzņēmumu "Stora Enso Packaging", "Austra Pak", "Tukuma Piens", "Latvijas balzams", "Dobeles dzirnavnieks" u. c. iepakojumi.

2019. gadā konkursā Latviju pārstāvēs transporta iepakojums bišu pārvietošanai "Bišu strops", ar kuru nacionālajā konkursā "Labākais iepakojums Latvijā 2018" piedalījās SIA "Austra Pak", saņemot "Grand Prix".

"WorldStar" ir lielākais profesionālais konkurss pasaulē, un balva ir ievērojams sasniegums iepakojuma nozarē. Pasaules Iepakojuma organizācija (PIO) konkursu rīko kopš 1970. gada, aicinot pieteikt dalībai nacionālo konkursu žūriju izvirzītos labākos iepakojumus no Eiropas, Āzijas, Amerikas. Konkursa uzvarētājus nosaka starptautiska žūrija, kurā piedalās pārstāvji no pasaules iepakojuma organizācijām, asociācijām un institūtiem.

Latvijas Iepakojuma asociācija ir biedrība, kurā apvienojušies Latvijas uzņēmēji – iepakojuma ražotāji, tirgotāji, lietotāji, eksperti. Kopš 1996. gada LIA ir Pasaules Iepakojuma organizācijas pilntiesīga dalībniece. Galvenie LIA mērķi ir nodrošināt iepakojuma nozares attīstību, progresīvu iepakošanas tehnoloģiju ieviešanu, racionālu izlietotā iepakojuma apsaimniekošanas sistēmu izveidi valstī, mērķtiecīgu komunikāciju attiecībās ar likumdevēju, patērētāju, sabiedrību.