Foto: Privātais arhīvs
Novembra nogalē ar vairākām lekcijām Rīgā uzstāsies Bobs Dorfs – viens no pasaulē ietekmīgākajiem klientu un biznesa modelēšanas ekspertiem, biznesa dižpārdokļa "The Startup Owner's Manual" līdzautors, portālu "Delfi" informēja lekciju organizators, "Events Worth Attending" (EWA) vadītājs Antons Adamovičs.

"Neticama, 42 gadus gara izglītība uzņēmējdarbībā," tā pats par sevi izsakās Bobs Dorfs.

Drofs ir konsultējis un trenējis vairāk nekā 1000 jaunuzņēmumus, pats ieguldījis līdzekļus un laiku 27 jaunos projektos, kā arī konsultējis vairāku valstu, tostarp Kolumbijas un Krievijas valdības. Savās apmācību programmās, kas ir pieejamas dažādās pasaules valstīs, Dorfs vislielāko uzmanību pievērš biznesa optimizācijas risinājumiem.

Plašākai publikai 28. un 29.novembrī būs iespēja piedalīties divu dienu ilgā Dorfa meistarklasē "Train the Trainers". Šo programmu pielieto 450 pasaules universitātēs, kā arī tūkstošiem biznesa inkubatoros. Meistarklases mērķis ir sniegt rūpīgu izpratni par praktiskām klientu izzināšanas metodēm. Šī programma ir palīdzējusi tapt neskaitāmiem veiksmīgiem jaunuzņēmumiem.

Pirms tam, 26. un 27.novembrī, Dorfs piedalīsies Latvijas investīciju un attīstības aģentūras un Komercializācijas reaktora rīkotajos slēgtajos pasākumos.

Pirmo uzņēmumu "Dorf+Stanton Communications" Dorfs nodibināja 22 gadu vecumā, līdz pārdošanas brīdim 1989.gadā tas no maza, divu darbinieku uzņēmuma bija izaudzis līdz kompānijai, kurā strādā 150 cilvēki. 1993. gadā viņš piedalījās mārketinga uzņēmuma "1to1" (vēlāk – "Peppers&Rogers") dibināšanā, veidojis mārketinga stratēģijas tādiem uzņēmumiem kā 3M, "Bertelsmann", "Ford", HP, "Jaguar", NCR, "Oracle" un "Schwab".

Pēdējos desmit gados Dorfs ir ieguldījis laiku un naudu 27 jaunuzņēmumiem, no kuriem septiņi kotējas biržā, savukārt seši "noskaloti podā". Taču kopumā Dorfs ir apmācījis un trenējis vairāk nekā 1000 jaunuzņēmumu, darbojies kopā ar tādiem milžiem kā "General Electric", "Merck", "NewsCorp" un "Carvajal SA".

Kopā ar Silīcija ielejas uzņēmēju Stīvu Blanku 2012. gadā izdotā grāmata "The Startup Owner's Manual" ir kļuvusi par internetveikala "Amazon.com" pirktāko grāmatu. 608 lappuses biezais, rūpīgi detalizētais ceļvedis lielas kompānijas izveidei patlaban ir tulkots jau 23 valodās.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!