VW pagaidām atklāj, ka "Tarok" ir izstrādāts uz modulārās platformas MQB. Turklāt Sanpaulu izstādi apmeklējušie autožurnālisti noskaidrojuši, ka šasija tam aizgūta no "Tiguan Allspace" modeļa.

VW konceptuālais pikaps aprīkots ar 1,4 litru turbopūtes benzīna dzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu. Pārnesumkārba tam ir sešpakāpju automātiskā, gluži kā "T-Cross" modelim Dienvidamerikas tirgū. Sērijveida modelim piedāvāšot arī 150 ZS jaudīgu divlitru dīzeļdzinēju.

Viena no piecmetrīgā "VW Tarok" pikapa īpatnībām ir iespēja pasažieru kabīnē nolaist aizmugurējo sēdekļu atzveltnes un tādējādi pagarināt kravas platformu. "VW Tarok" spēj pārvadāt līdz pat vienu tonnu smagu kravu. Savukārt priekšā sēdošajiem pasažieriem komforts ir kā "Tiguan" apvidniekā – šeit ir gan digitālais mērinstrumentu panelis, gan multimediju sistēma ar skārienjutīgu ekrānu.