Foto: Reuters/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) klubs Oklahomas "Thunder" neliks reklāmas uz savām jaunajām formām, ziņo ārzemju mediji.

Izmantojot jaunākos ekipējuma noteikumus, "Thunder" atteiksies arī no oranžajām formām un izmantos tikai zilo un balto.

Sākot ar nākamo sezonu, NBA klubiem atļauts uz saviem spēļu formastērpiem izvietot reklāmu, bet pagaidām tikai deviņi klubi – Sakramento "Kings", Bostonas "Celtics", Jūtas "Jazz", Bruklinas "Nets", Filadelfijas "76ers", Klīvlendas "Cavaliers", Orlando "Magic", Minesotas "Timberwolves" un Toronto "Raptors" – ir nolēmuši šo iespēju izmantot, ziņo ESPN.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!