Foto: LETA

Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Emīls Jakrins nesniedz skaidru pamatojumu iecerētā Imantas-Daugavgrīvas veloceliņa lietderībai.

Piektdien intervijā Latvijas Radio Jakrins daļēji piekrita, ka šis veloceliņš taps "vairāk plezīram". Lūgts pamatot, kāpēc top tieši šāds veloceļš, nevis objekti, kas savienotu Rīgas mikrorajonus ar centru un kas būtu daudz plašāk izmantoti, Jakrins stāstīja, ka Imantas-Daugavgrīvas veloceliņš ticis iekļauts 2015.gadā izstrādāja veloinfrastruktūras koncepcijā, un departaments tagad vienkārši virzoties ar darbiem atbilstoši koncepcijai.

Pašlaik ir pabeigts šī veloceliņa projekts un ir divas iespējas - vai nu sākt būvēt, vai arī nolikt to plauktā, kas nozīmētu, ka būtu nelietderīgi iztērēti līdzekļi projektam, kas netiek īstenots. "Es tajā brīdī nestrādāju departamentā, tāpēc nevaru pamatot, kāpēc pieņēma šādu lēmumu, bet man šķiet, ka ir racionāli iesākto projektu novest līdz beigām," sacīja Jakrins.

Jakrins tomēr domā, ka lēmumu izbūvēt Imantas-Daugavgrīvas veloceliņu nevarēs saukt par nepareizu, jo gan jau būšot cilvēki, kas to izmantos.

Veloceliņa būvniecības darbi varētu sākties vasaras izskaņā, bet par būvniecību vēl tiks sludināts konkurss.

Projektu tapšanas stadijā pašlaik Rīgā esot arī veloceliņi uz Ziepniekkalnu un Dārziņiem.

Jakrins lēsa, ka kopumā satiksmes infrastruktūrai Rīgā pašlaik trūkstot gandrīz miljards eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!