Foto: LETA

Rīgas mērs Nils Ušakovs (S) kā fiziska persona maija vidū paudis vēlmi kļūt par īpašnieku preču zīmei "Ušakova kepka", ziņo Latvijas Televīzijas raidījums "de facto".

Pats Rīgas mērs sociālajos tīklos par "Ušakova kepku" dēvē jauno mākslīgo kalnu Pļavniekos, kā arī šis vārdu salikums izmantots politiskās partijas "Saskaņa" priekšvēlēšanu kampaņā. Maija vidū Ušakovs kā privātpersona iesniedzis Latvijas Patentu valdē pieteikumu šo vārdu salikumu trijās valodās – latviešu, krievu un angļu – reģistrēt kā vārdisku preču zīmi.

Kā Ušakova pārstāvis šai uzdevumā darbojas Rīgas domes deputāts Vadims Baraņņiks (S).Visi četri pieteikumi iesniegti par šādām preču un pakalpojumu klasēm saskaņā ar Nicas klasifikāciju: iespiedprodukcija, fotogrāfijas, rakstāmlietas, iespiedburti, klišejas, ceļasomas un čemodāni, lietussargi un saulessargi, maisiņi, teltis un maisi, apģērbi, apavi, galvassegas, vingrošanas un sporta preces, spēles, rotaļlietas, reklāma, sporta un kultūras pasākumi.

Ušakovs skaidro, ka "speciāli tādas vārdu kombinācijas cenšas paturēt pie sevis". Politiķis norāda, ka viņa vienīgais mērķis bijis nodrošināt, lai kāds, piemēram, nesāktu ražot "kaut ko varbūt ar ļoti neviennozīmīgu saturu" ar nosaukumu "Ušakova kepka".

Rīgas mērs arī uzsvēris, ka neesot nekādu plānu oficiāli nodēvēt tā jaunizveidoto Pļavnieku kalnu. ""Nē, nu man daudz ko var pārmest, bet es neesmu ne traks, ne stulbs. Un nevar būt tāds nosaukums pat ļoti jaukam kalnam, kur es arī piedalījos šī projekta realizācijā," sacījis Rīgas mērs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!