"Live Rīga" veidotā reklāmas video sērija "Insider's guide in Riga" jeb "Rīga rīdzinieka acīm" ieguvusi divas zelta godalgas starptautiskajā "Cannes Corporate Media&TV Awards". Godalgas saņemtas kategorijās "Labākā tūrisma filma" un "Labākās īsfilmas un sociālo mediju video", portālu "Delfi" informē "Live Rīga" pārstāvji.

Konkursam tika iesniegtas piecas īsfilmas – "Dodies ceļojumā ar taksistu", "Skolotājas norādes", "Mācītāja ceļš", "Sieviešu blogera pieturvietas" un "Mežonīgais piedzīvojums ar senioru". Filmas izstrādātās sadarbībā ar aģentūru DDB Latvia, un to producents ir Jānis Nords. Kopumā festivālā tika iesniegtas vairāk nekā 1000 filmu no 40 valstīm.

"Katrs no šiem ceļojumiem pilsētas viesiem ļauj iepazīt, cik daudzpusīga ir Rīga – lai arī šo rīdzinieku ceļi var krustoties, tomēr katram no viņiem ir sava, citāda Rīga," stāsta "Live Rīga" vadītāja Vita Jermoloviča.

"Cannes Corporate Media&TV Award" ir vienīgais korporatīvo filmu festivāls, kurā ik gadu apbalvo pasaules labākās korporatīvās filmas, tiešsaistes un televīzijas video. Starptautiskajā konkursā savus darbus var iesniegt filmu producenti, klienti, aģentūras, televīzijas, kā arī studenti. Festivāls ir viens no populārākajiem savas nozares pasākumiem, pateicoties lielajam dalībnieku skaitam, prestižajiem dalībniekiem, inovatīvajiem un kvalitatīvajiem darbiem, prominentajiem žūrijas locekļiem ("Oskaru" un "Emmy" balvu ieguvēji), kā arī dalībvalstīm no visiem pieciem kontinentiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!