Veikala idejas autors ir modes dizainers ar 25 gadu darba pieredzi Gints Bude, kurš apgalvo, ka šajā veikalā nopērkama "ideāli pieguļoša veļa jebkuras figūras vīrietim ar visdažādākajiem veļas nēsāšanas ieradumiem".

"Ilgus gadus ģērbjot klientus, dažādu TV šovu dalībniekus un pārzinot veikalu piedāvājumu, sapratu, ka " melnais caurums" ir kvalitatīva vīriešu veļa. Divarpus gados paveiktais iepriecina, jo visatzinīgāk to novērtē tieši ārzemnieki," par biznesa ideju stāsta Bude.

Kā liecina veikala reklāma, līnija sastāv no vairāk nekā 100 dažādiem konstruktīviem risinājumiem - modeļiem, kas nodrošina komforta izjūtu un teicamu vizuālo izskatu visas dienas garumā.

Savu pirmo vīriešu veļas kolekciju Bude prezentēja jau 1994. gadā, un toreiz tas bija lielākā trikotāžas uzstrādājumu ražotāja a/s Rita pasūtījums, un arī vēlāk dizainers radījis plaša patēriņa trikotāžas izstrādājumu kolekcijas.

Jaunā produkta reklāmas "seja" ir populārais aktieris Andris Bulis, kurš piedalījās arī svinīgajā veikla atklāšanas ceremonijā.