Foto: LETA
Remonta un sadzīves preču tirdzniecības centru grupā "Kesko Senukai" ietilpstošais "Kesko Senukai Digital" iegādājies 100% interneta mazumtirdzniecības grupas "1A Group" akciju, teikts piektdien, 12. oktobrī, publiskotajā "Kesko Senukai Digital" paziņojumā.

Darījuma summa atklāta netiek.

Šis darījums realizēts pēc tam, kad to bija apstiprinājušas visu trīs Baltijas valstu konkurences institūcijas.

"Kesko Senukai Digital" vadītājs Aļģirds Baltaduonis norāda, ka "1A Group" un "Kesko Senukai Digital" piederošo e-tirdzniecības platformu kopīga attīstīšana nodrošinās kvalitatīvu un kvantitatīvu izaugsmi straujas izmaiņas piedzīvojošajā Baltijas interneta mazumtirdzniecības tirgū.

Prognozes liecina, ka apvienotās interneta tirdzniecības grupas apgrozījums šogad varētu pārsniegt 80 miljonus eiro.

"Kesko Senukai" 2016. gada aprīlī no Somijas akcionāra "Kesko Group" pārņēma astoņu "K-rauta" veikalu Latvijā un astoņu Igaunijas veikalu tīkla pārvaldi. Uzņēmumi Baltijas valstīs darbojas ar vienotu nosaukumu – bijušais "Rautakesko" Latvijā ir pārdēvēts par "Kesko Senukai Latvia", Igaunijas kompānija kļuvusi par "Kesko Senukai Estonia", bet Lietuvā darbojas "Kesko Senukai Lithuania".

"Kesko" ir tirdzniecības uzņēmumu grupa ar 20 mazumtirdzniecības ķēdēm, piemēram, "K-rauta", "Rautia", "Byggmakker", "Konekesko", "Senukai", "Asko", "Sotka", "Citymarket", "Anttila", "Intersport". "Kesko" grupas uzņēmumi darbojas Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Krievijā un Baltkrievijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!