Foto: Reuters/Scanpix/LETA
Mediju grupas "All Media Baltics" jaunās mediju platformas "TVPlay" tehnoloģiskajā attīstībā un ieviešanā investēti vairāk nekā 15 miljoni eiro, informēja "All Media Baltics" komunikācijas projektu vadītāja Alise Mališko.

Viņa norādīja, ka jaunā mediju platforma būtiski paplašinās televīzijas satura lietošanas iespējas, nodrošinot pieeju augstas kvalitātes video saturam multiplatformu vidē. Turpmāk zīmols "TVPlay" apvienos visus "All Media Baltics" video satura produktus un pakalpojumus.

Mališko atzīmēja, ka jaunas mediju platformas ieviešana un zīmola "TVPlay" paplašināšana ir daļa no uzņēmuma biznesa stratēģijas. "Turpmāk zīmols "TVPlay" apvienos visus "All Media Baltics" piedāvātos video satura patēriņa servisus, kā arī satelīttelevīzija "Viasat" kļūst par "TVPlay Home", bet video straumēšanas platforma "Viaplay" sauksies "TVPlay Premium". Savukārt "Viasat Sport Baltic" būs zināms kā "TVPlay Sports"," norādīja Mališko.

"All Media Baltics" valdes priekšsēdētājs Pjērs Danons atzīmēja, ka šis zīmolu apvienošanas process ir daļa no stratēģiskas biznesa transformācijas, ko "All Media Baltics" sāka 2017. gada nogalē. "Mūsu mērķis ir attīstīt "All Media Baltics" mediju platformu, piedāvājot augstas kvalitātes saturu un ērtu lietojamību," sacīja Danons.

Danons papildināja, ka patlaban "TVPlay" jaunā platforma ir pieejama interneta vidē un mobilajā lietotnē, bet īsi pirms Ziemassvētkiem "TVPlay Premium" tiks ieviesta iespēja skatīties kanālu tiešraides mediju platformā, savukārt, 2019. gadā nodrošinās jaunāko filmu nomas pakalpojums. Balstoties uz "TVPlay" lietotāju paradumiem, tiks palielināts īso video formātu piedāvājuma apmērs, tādējādi būtiski papildinot saturu mobilo ierīču lietotājiem.

"Satura patēriņa pieauguma tendence mobilajās ierīcēs ir mūsu ilgtermiņa stratēģijas pamatā, tāpēc esam sākuši sadarbību ar telekomunikāciju uzņēmumiem, kas sniegs mums iespēju nodrošināt kvalitatīvu saturu vēl plašākam klientu lokam," atzīmēja Danons.

Tostarp viņš teica, ka, lai sasniegtu šo mērķi, ir izveidota sadarbība ar mobilo sakaru operatoriem "Bite Latvia" un "Tele2", kuras laikā mobilie operatori paplašinās satura piedāvājumu klāstu saviem klientiem, un "All Media Baltics" būs iespēja nodrošināt saturu patērētājiem tiešā veidā.

Būtiski uzlabojumi sagaida satelīttelevīzijas "TVPlay Home" (iepriekš "Viasat") lietotājus. Danons norādīja, ka jaunie dekoderi nodrošinās "TVPlay Home" klientiem pieeju arhīvam un videotēkas funkciju. Savukārt, ieviešot jaunu mobilo lietotni, "TVPlay Home" klienti nākotnē pārraides varēs skatīties arī mobilajās ierīcēs un planšetdatoros.

Kā ziņots, pērn "All Media Baltics" strādāja ar 25,9 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,6% vairāk nekā iepriekšējā gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās vairākas reizes un bija 115 181 eiro.

"All Media Baltics" grupas ietilpstošais uzņēmums SIA "All Media Latvia" pērn nopelnīja 1,39 miljonu eiro, SIA "Star FM" - 188 854 eiro un SIA "SmartAD" - 58 785 eiro. Savukārt grupas uzņēmuma AS LNT zaudējumi pērn sasniedza 1,53 miljonu eiro apmēru.

2017. gada 18. oktobrī tika noslēgts darījums, kura rezultātā starptautisks aktīvu pārvaldīšanas uzņēmums "Providence Equity Partners" iegādājās Zviedrijas mediju grupas "MTG" biznesu Baltijā. Jauniegādāto uzņēmumu grupa Latvijā turpina strādāt ar nosaukumu "All Media Baltics" un nodrošina televīzijas kanālu TV3, LNT, TV6, "Kanāls 2", radio "Star FM", video portāla "TVPlay", ziņu un izklaides portāla "Skaties.lv", "TV Play Baltics" satelīttelevīzijas un "SmartAD" darbību Baltijas valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!