Ar BATL pārstāvjiem un Antāni patlaban nav izdevies sazināties, lai noskaidrotu šo izmaiņu iemeslus.

Kā pastāstīja Antāne, lēmums par biedrības un dažu ar to saistīto uzņēmumu AS "Ventbunkers", AS "Ventspils tirdzniecības osta" valžu atstāšanu ir skaidrojams ar "jauniem izaicinājumiem" un iespējām.

Iesniegumu par biedrības, attiecīgo uzņēmumu un arī biedrības "Ventspils uzplaukumam" atstāšanu Antāne iesniegusi 14. maijā.

Antāne arī noraidīja publiskajā telpā izskanējušo informāciju, ka viņai būtu lūgts atstāt prezidentes un valdes locekles amatus biedrībā, jo biedri pauduši neapmierinātību ar viņas līdzšinējo darbību.

"Mans galvenais uzdevums, sākot darba gaitas BATL, bija veicināt asociācijas atpazīstamību un nostiprināt to. Uzskatu, ka četru gadu laikā ir daudz sasniegts - ir nostiprinātas attiecības ar pašvaldībām, vairākām organizācijām, medijiem. BATL ir kļuvis par ietekmīgu viedokļu līderi attiecībā uz tranzīta un pārvadājumu nozari. Ceru, ka arī jaunais pēctecis turpinās iesākto pārvadājumu tarifu un dzelzceļa elektrifikācijas jomās," teica Antāne.

Izmaiņas asociācijas valdē reģistrētas 6. jūnijā.

Darbu BATL valdē turpina Aivars Gobiņš un Ivars Landmanis.

Antāne biedrības valdē darbojās no 2016. gada 5. jūlija. Taču biedrības prezidentes amatā viņa bijusi četrus gadus.

Jau vēstīts, ka pērn Antāne nodibināja jaunu politisko partiju "Laiks pārmaiņām". Partija dibināta 2017. gada 21. septembrī Ventspilī, un tās dibināšanā piedalījās vairāk nekā 350 domubiedru. Partijas valdē darbojas arī Rugine, kā arī Linards Gulbis, Ingrīda Gradkovska un Inese Caunīte.

Antāne savulaik bija arī viena no nu jau likvidētās Valda Zatlera Reformu partijas līderēm.

Tāpat ziņots, ka BATL līdz šim publiskajā telpā ir aicinājusi neatbalstīt dzelzceļa elektrifikāciju, kā arī paudusi bažas par tranzīta nozares stāvokli un attīstības perspektīvām Latvijā.

BATL pārstāv Ventspils brīvostā strādājošus uzņēmumus - "Ventbunkers", "Ventspils tirdzniecības osta", AS "Kālija parks", AS "Latvijas naftas tranzīts", SIA "Noord Natie Ventspils Terminals", AS "PKL Flote", SIA "Ostas flote", SIA "Mineral-Trans-Serviss", AS "Baltic Coal Terminal", SIA "Seastar" un AS "Baltijas ekspresis".