Foto: LETA
Piektdien, 23. martā Rīgā, tirdzniecības centrā "Mežciems" atklāts pirmais tirdzniecības ķēdes "Pepco" veikals Latvijā.

Veikala, kas atrodas Biķernieku ielā 143, atklāšanu vadīja "Pepco" vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā Marcins Stanko un "Pepco" Baltijas reģiona vadītājs Aleksandrs Čikaidze, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

Apģērbu un mājsaimniecības mazumtirdzniecības ķēdes "Pepco" pirmā veikala izveidē Rīgā investēti 135 000 eiro, atklāja "Pepco" vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā Stanko.

Viņš norādīja, ka parasti jauna "Pepco" veikala izveidošana izmaksā aptuveni 500 000 eiro, kas ietver veikala konstrukcijas izveidi, būvniecību, labiekārtošanu u.c. Tomēr, ņemot vērā, ka veikals izveidots jau esošā ēkā - tirdzniecības centrā "Mežciems" -, tad tā izveidei nepieciešamo investīciju apmērs bija krietni mazāks.

Vaicāts, cik lielu investīciju apmēru tuvāko gadu laikā plānots ieguldīt "Pepco" veikalu tīkla attīstībā Baltijas valstīs, tostarp Latvijā, Stanko norādīja, ka tas ir atkarīgs no tā, cik daudz veikalus kompānija plāno atvērt. Turklāt, ienākot jaunā tirgū un sākot tajā uzņēmējdarbību, "Pepco" ir nepieciešams saprast, kā sevi kā jaunu uzņēmumu tajā strukturēt, uzsvēra "Pepco" vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā.

Viņš atklāja, ka uzņēmums tuvāko gadu laikā kopumā plāno investēt 150 miljonus eiro veikalu tīkla attīstībā Eiropā. Patlaban kompānijas mērķis ir atvērt aptuveni 310 jaunus "Pepco" veikalus deviņās tā darbības valstīs Eiropā, līdz 2020.gadam kopējo veikalu skaitu palielinot līdz 2000. Savukārt nākamo piecu gadu laikā uzņēmums cer minēto veikalu skaitu palielināt līdz 4000, uzsvēra Stanko.

"Pepco" tuvākajā laikā plāno paplašināt darbību arī Bosnijas, Horvātijas, Serbijas un Bulgārijas tirgos.

"Pepco" veikalos iespējams iegādāties aptuveni 30 produktu grupas, tajā skaitā bērnu, sieviešu un vīriešu apģērbus, apakšveļu, aksesuārus, rotaļlietas, interjera priekšmetus, tekstilizstrādājumus mājai un citas preces. Aptuveni 60% no "Pepco" sortimenta ir apģērbs, bet 40% ir mājsaimniecības preces.

Kopumā plānots, ka tirdzniecības ķēde šogad Latvijā atvērs 12 veikalus un līdz 2020. gadam palielinās to skaitu līdz 30.

"Pepco" ir Eiropas mazumtirdzniecības ķēde, kas nodrošina patērētājus ar apģērbu un precēm mājai par pieejamām cenām. "Pepco" ir vairāk nekā 1200 veikalu, kas atrodas Čehijā, Horvātijā, Ungārijā, Polijā, Slovākijā, Slovēnijā, Rumānijā, bet decembrī plānots arī atvērt pirmo veikalu Lietuvā. Zīmols uzsāka savu darbību 2004. gadā Polijā.

Veikalos Latvijā tiks nodarbināti vairāk nekā 200 cilvēku, un tie atradīsies dažādās valsts daļās, galvenokārt pilsētās ar vairāk nekā 10 000 iedzīvotājiem. Šobrīd uzņēmums meklē partnerus, kuriem pieder nekustamie īpašumi, lai ilgtermiņā īrētu 500 kvadrātmetru lielas telpas.

"Pepco" zīmols pieder Ziemeļāfrikas investīciju uzņēmumam "Pepkor". Desmit gadu laikā tie tika iekļauti "Steinhoff International Holdings Limited". Abi uzņēmumi vairākus desmitus gadu darbojas pasaules tirgos. Šobrīd visā grupā strādā aptuveni 130 000 cilvēku vairāk nekā 12 000 tirdzniecības vietās, kas atrodas vairāk nekā 30 valstīs. Grupai pieder vairāk nekā 40 mazumtirdzniecības zīmolu, tostarp Eiropā – "Conforama", "POCO", "KIKA", "Poundland" un "Emmezeta".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!