Foto: LETA

Dzērienu ražotāja SIA "Cido Grupa" apgrozījums šogad pirmajos trīs ceturkšņos pieaudzis līdz 49 miljoniem eiro, kas ir par 4% vairāk nekā pērn atbilstošā periodā.

Uzņēmums atzīmē, ka tas jau vairākus pēdējos gadus uzrāda labākos finanšu rādītājus tā vēsturē.

Pērn "Cido grupas" gada apgrozījums pieauga par aptuveni 9%, sasniedzot uzņēmuma vēsturē lielāko apgrozījumu - 58,3 miljonus eiro.

Pērn "Cido grupa" investēja 700 000 eiro. Lielākie investīciju projekti bija saistīti ar ražotnes sagatavošanu "Pepsico" produktu licencētai ražošanai, kas tika sākta 2015. gada rudenī. "Pepsico" produktu ražošana Baltijas tirgum ir viens no pēdējo gadu lielākajiem izaicinājumiem, bet vienlaikus tas ir bijis labs atspēriena punkts vēl straujākai uzņēmuma izaugsmei apstākļos, kad reģionā samazinās patēriņš iedzīvotāju skaita smazināšanās dēļ, skaidro uzņēmumā.

Uzņēmums ir starp lielākajiem pārtikas produktu eksportētājiem Latvijā, un aptuveni 20% tā apgrozījuma veido eksports uz vairāk nekā 20 valstīm. Šogad sākts apgūt jaunu pasaules reģionu Ziemeļāfriku - uz tās valsti Lībiju tiek eksportētas Latvijā ražotās sulas ar "Cido" zīmolu. Pieprasījums ir pēc sulām ar savā ziņā unikālām garšām, piemēram, granātābolu, mango, dzērveņu, tomātu ar jūras sāli, kā arī standarta top garšām – apelsīnu, ābolu, greipfrūtu. Šajā gadā sākts eksports uz Kazahstānu, kur tiek veiktas alus zīmolu "Lielvārdes" un "Lāčplēsis" piegādes.

"Cido grupas" produktu portfelī ir sulas, nektāri un sulu dzērieni, dabīgais minerālūdens un dzeramais ūdens, kā arī alus.

Uzņēmums paplašina bezalkoholisko dzērienu klāstu ar jauniem produktiem - tas sācis ražot "Cido" cidoniju un smiltsērkšķu nektāru, kas veltīts "Cido" jubilejai un ražošanas pirmsākumiem.

SIA "Cido Grupa" kapitāla daļu īpašnieks ir Dānijas AS "Royal Unibrew".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!