Foto: LETA
Viesnīcas "Grand Hotel Kempinski Riga" darbības sākšana Rīgai pavērs jaunas iespējas uzrunāt līdz šim neapgūtu tūristu un pilsētas viesu mērķauditoriju, pastāstīja viesnīcas sabiedrisko attiecību un mārketinga speciāliste Līva Laiviņa.

Viņa norādīja, ka konkurence Latvijas pieczvaigžņu segmentā ir visai sīva, tomēr tas tirgum ir veselīgi, jo bez tās nav attīstības un virzības uz priekšu. Laiviņa uzsvēra, ka laba konkurence palīdz viesnīcām piedāvāt jaunu, labāku un unikālu produktu.

"Rīga ir skaista un droša pilsēta. Viesnīcu niša ir piesātināta, konkurence asa, un tas rada spiedienu uz pakalpojuma cenu. Uzskatām, ka ar "Kempinski" parādīšanos Latvijā varam gaidīt jaunus viesus. Šis zīmols ir populārs, ar to saista noteiktu kvalitāti, gaida luksusa produktu. Rīga tikai iegūs no šāda līmeņa viesnīcas darbības sākšanas, jo tā pavērs jaunas iespējas uzrunāt citu mērķauditoriju," sacīja "Grand Hotel Kempinski Riga" pārstāve.

Vaicāta, kādas ir viesnīcas konkurences priekšrocības pieczvaigžņu viesnīcu segmentā Rīgā, Laiviņa skaidroja, ka tas ir "Kempinski" zīmols, kam ir noteikti kvalitātes standarti. "Mums ir starptautiska rezervācijas sistēma, sava lojalitātes programma un starptautiska sadarbība ar visām "Kempinski" grupas viesnīcām, kas savstarpēji viena otru atbalsta ar mārketingu saistītos jautājumos un ne tikai," uzsvēra viesnīcas pārstāve.

Taujāta, kādēļ "Kempinski" izvēlējās atvērt viesnīcu Rīgā, Laiviņa norādīja, ka Rīga ir vēl daudziem neatklāts un vēsturisks galamērķis, turklāt valsts pašlaik iegulda daudz darba, lai piesaistītu tūristus no ASV, Ķīnas un Āzijas kopumā. Tāpat tiek atvērti jauni tiešie avioreisi, kā arī tādi aspekti kā viesnīcas ēkas vēsture un kultūrvēsturiskais mantojums ir būtiski faktori, kam "Kempinski Hotels" pievērš īpašu uzmanību, uzsvēra "Grand Hotel Kempinski Riga" pārstāve.

Atbildot uz jautājumu par viesnīcas ēkā ieguldīto līdzekļu apmēru, Laiviņa norādīja, ka "Kempinski Hotels" ir menedžmenta kompānija, kas noslēgusi līgumu ar ēkas īpašnieku, kurš veicis investīcijas ēkas remontdarbos, līdz ar to viesnīcai nav informācijas par ēkas rekonstrukcijā ieguldīto līdzekļu apjomu.

Savukārt jautāta, kāda bijusi līdzšinējā klientu interese par apmešanos "Grand Hotel Kempinski Riga" un tās piedāvātajiem pakalpojumiem, viesnīcas pārstāve sacīja, ka tā vērtējama kā ļoti izteikta, jo daudzi korporatīvie un arī individuālie viesi ir ieinteresēti jaunā produktā, pakalpojumā un tā kvalitātē. Viņa norādīja, ka viesnīca rīko daudz dažādus pasākumus un sadarbojas ar partneriem kopīgu mērķu īstenošanai. Izteikta interese novērojama par konferenču piedāvātajām iespējām, kā arī restorānu pakalpojumiem, īpaši tuvojoties Jaunā gada svinībām. Vienlaikus cilvēki labprāt izmanto iespēju apmeklēt viesnīcas SPA "wellness" zonu, teica Laiviņa.

Raugoties uz viesnīcas darbību nākotnē, viesnīcas pārstāve prognozēja, ka "Grand Hotel Kempinski Riga" darbosies ar pozitīviem rezultātiem. "Varam viennozīmīgi teikt ka Rīgai trūka produkta, kas apvieno kvalitātes zīmi un dažādo produktu piedāvājumu pašā pilsētas sirdī," uzsvēra Laiviņa.

Kā ziņots, šā gada oktobrī Rīgā tika atvērta pieczvaigžņu luksusa klases "Kempinski" viesnīca "Grand Hotel Kempinski Riga". Savukārt viesnīcas oficiālā atklāšana ar svinīgu lentas griešanas ceremoniju notika šā gada 24. novembrī.

"Grand Hotel Kempinski Riga" izvietots 141 pirmās klases numurs un apartaments, divi restorāni un divi bāri, divas atpūtas telpas, beķereja, sešas sanāksmju telpas, tostarp "Grand Ballroom" konferenču zāle, kā arī SPA un "wellness" zona.

"Grand Hotel Kempinski Riga" atrodas bijušās viesnīcas "Roma" ēkā iepretim Latvijas Nacionālās operas namam un blakus Vecrīgai, kas iekļauta UNESCO Pasaules mantojuma sarakstā. Viesnīcas ēka izveidota 19. gadsimta 80. gados un savulaik viesnīca "Roma" tika uzskatīta par modernāko viesnīcu Rīgā. Sākotnējo ēku gandrīz pilnībā nopostīja Otrā Pasaules kara laikā, bet pēc pāris gadiem to uzcēla no jauna.

Jau vēstīts, ka 2014. gadā tika paziņots par viesnīcas "Rīga" pārveidošanu pirmajā starptautiskā viesnīcu tīkla "Kempinski Hotels" viesnīcā Latvijā. Tās izveidei tolaik tika piesaistīts "Swedbank"' finansējums 20 miljonu eiro apmērā. Sākotnēji viesnīcu bija paredzēts atvērt 2015. gada decembrī. Pieczvaigžņu viesnīcā "Grand Hotel Kempinski Riga" kopumā tika plānots ieguldīt aptuveni 30 miljonus eiro.

"Kempinski Hotels" ir starptautiska viesnīcu ķēde, kas 1897. gadā dibināta Vācijas pilsētā Berlīnē un uzskatāma par Eiropā senāko luksusa klases viesnīcu tīklu. "Kempinski Hotels" ķēdē patlaban ietilpst vairāk nekā 70 viesnīcas 31 valstī Eiropā, Vidējos Austrumos, Āfrikā, Dienvidamerikā un Āzijā, tostarp viesnīca Viļņā, kas tika atklāta 2012. gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!