Lielākais apgrozījuma kāpums nepārtikas preču grupā bija kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 18,9 %), informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā (par 18,8 %), metālizstrādājumu, krāsu un stikla mazumtirdzniecībā (par 16,2 %), apģērbu un apavu mazumtirdzniecībā (par 3,3 %).

Savukārt apgrozījuma kritums bija farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 2,9 %), kā arī autodegvielas mazumtirdzniecībā (par 2,1 %).

Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga par 8,5 %.

Augustā, salīdzinot ar jūliju, pēc sezonāli izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums palielinājās par 0,6 %.

Pārtikas preču mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 2,0 %, bet nepārtikas preču pārdošanas apjoms samazinājās par 0,3 %.

Apgrozījums pieaudzis kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 10,9 %), informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā (par 5,7 %), farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 4,3 %), mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 2,3 %), kā arī metālizstrādājumu, krāsu un stikla mazumtirdzniecībā (par 1,2 %).

Savukārt apgrozījums krities autodegvielas mazumtirdzniecībā (par 2,9 %), kā arī apģērbu un apavu mazumtirdzniecībā (par 0,8 %).

Augustā salīdzinājumā ar jūliju mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, palielinājās par 3,0 %.