Mīlētāko zīmolu topa rezultātu augšgalā arī šogad notika cīņa starp "Inbox" un "Google". Pa uzvarai tika katram – "Inbox" kronēts kā mīlētākais pašmāju zīmols, un "Google" saglabā Latvijā un Baltijā mīlētākā zīmola līderpozīcijas. Šogad pirmo reizi zīmolu topa vēsturē pasludināts arī Grand Prix balvas ieguvējs. Zīmols, kurš spējis iegūt vislabāko rezultātu, apkopojot pilnīgi visus novērtējuma faktorus, ir "Dobele" – pašmāju ražotājs un eksporta milzis.

Zīmolu topa platformu šogad papildināja vēl divi jaunumi – Latvijā pirmais Startup zīmolu tops un Darba devēju zīmolu tops. Startup zīmolu topā, kas tapis ar "Accenture Latvia" atbalstu, uzvaras laurus plūca skanīgus starptautiskus panākumus guvušais audio programmatūras jaunuzņēmums "Sonarworks", kas atzīts arī par inovatīvāko startup zīmolu. Visstraujāk augošais startup zīmols izrādījies "Printful", savukārt lielāko rezonansi spējis izraisīt fintech jaunuzņēmums, savstarpējo aizdevumu platforma "Mintos".

Mīlēts zīmols, izvēloties preces un pakalpojumus, ir viena lieta. Pavisam cita – kurš no tiem sabiedrības acīs ir labākais darba devējs. Tas noskaidrots personāla atlases uzņēmuma "Amrop" veiktajā "Darba" devēju zīmolu topa izpētē. Vadītāju, potenciālo darbinieku un sabiedrības vērtējumā līderis ir "Latvijas Mobilais telefons", apsteidzot tuvākos sekotājus "Swedbank" (2.vieta), "airBaltic" (3.vieta), "Latvijas Valsts meži" (4.vieta) un "Latvenergo" (5.vieta). Savukārt par spēcīgāko darba devēja zīmolu ar 100% vietējo kapitālu atzīts "UPB".

Jau otro gadu pēc kārtas sadarbībā ar Latvijas Zaļo punktu turpinājis augt arī Zaļāko zīmolu tops. Šogad par zaļāko atzīts pērnā gada otrās vietas ieguvējs "Seal", apsteidzot 2016. gada zaļākā zīmola ieguvēju "Madara", kurš nu ierindojies 2. vietā. Top3 noslēdz zīmols "Lāči", kas spējis kāpt par divām vietām kopš pagājušā gada. Straujāk zaļojošā zīmola godu ieguvis auto zīmols "Toyota", bet zaļākā startup zīmola godu ieguva jaunuzņēmums "Ovi Watch".

Savukārt "Youtube" atzīts par gada unikālāko zīmolu, par kvalitatīvāko zīmolu patērētāji kronējuši "Nike", bet izdevīgākā zīmola troni jau otro gadu pēc kārtas ieņem "Maxima". Savukārt Mīlētāko zīmolu topa izpētes veicēja RAIT Custom Research Baltic specbalva "Zīmols ar potenciālu" šogad aizceļoja pie maiznīcas "Liepkalni", bet par straujāk augošo zīmolu atzīts "360TV".

Arī šogad Liepājas pilsēta pierādījusi, ka ir ietekmīgākais zīmols sociālajos tīklos. Līdzīgi Liepājai, arī portāls "Delfi", ietekmīgākais mediju zīmols sociālajos tīklos, jau otro gadu pēc kārtas neatkāpjas no pirmās vietas savā kategorijā.

Ietekmīgāko zīmolu topa sociālo mediju kategorijas patrons, digitālo mediju uzņēmums "Httpool" aprēķinājis, ka "Linkedin" ir ne tikai darba devēju iecienīta platforma, bet arī visstraujāk augošais sociālais tīkls Latvijā. Un ir zīmoli, kas to izmanto sevišķi prasmīgi, piemēram, "Latvijas Mobilais telefons", kas kronēts kā aktīvākais zīmols Latvijas "Linkedin" tirgū. Savukārt "Httpool" specbalva par veiksmīgāko globālo kampaņu "Linkedin" devās pie "Telia Latvia".

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004. gada un ir nozīmīgākais patērētāju dzīvesstila, attieksmes un ieradumu atainojums Latvijā un Baltijā. Šogad Zīmolu topa platforma tapusi, apvienojot spēkus desmit dažādiem partneriem – "DDB Consulting", "Accenture Latvia", "Latvijas Zaļais punkts", "Amrop Latvija", "Httpool", "RAIT Custom Research Baltic", "Kapitāls", "Startin.LV", "Delfi" un "Labs of Latvia".