Foto: LETA
Ceturtdien žūrija klātienē vērtēja desmit jaunuzņēmumu finālistu prezentācijas, lai noteiktu Latvijas jaudīgākos startapu zīmolus dažādās nominācijās. Pasākuma tiešraidi bija iespējams vērot portālā "Delfi".

Ar sava zīmola prezentācijām finālā sacentās desmit jaunuzņēmumi: "Edurio", "Anatomy Next", "Zoomcharts", "Catchbox", "Twino", "Printful", "Mintos", "Sonarworks", "Nordigen" un "Funderful".

Finālistus vērtēja žūrija: Maksims Jegorovs ("Accenture Latvia"), Daniels Pavļuts ("Startin.LV"), Anna Andersone ("Froont", "Mill Riga"), Aija Perta ("RubyLight"), Ingmārs Pūķis (LMT), Tobijs Mūrs ("Imprimatur Capital"), Juris Vaskāns (ALTUM), Juris Birznieks (LatBAN), Madara Ambrēna (Ekonomikas ministrija), Andris Rubīns ("DDB Latvija").

Topā tika aicināts pieteikties ikviens Latvijas startaps jeb jaunuzņēmums, kas pēdējo piecu gadu laikā dibināts vai reģistrēts Latvijā, kuru radījuši Latvijas iedzīvotāji vai kura galvenā mītne atrodas Latvijā. Startapa zīmola definīcijai atbilstīgos jaunuzņēmumus raksturo straujas izaugsmes potenciāls, ko rada inovatīvas tehnoloģijas, augsts eksportspējas līmenis vai augsta pievienotā vērtība.

Kamēr žūrija vērtēs darbus un sastādīs topu, kura rezultāti tiks paziņoti 28. septembrī zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā, tikmēr sabiedrībai būs iespēja piedalīties "Delfi" tautas balsojumā, kurš tiks publicēts septembra vidū.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!