Foto: F64
Pašvaldības uzņēmums "Rīgas centrāltirgus" (RCT) ieguldīs 20 tūkstošus eiro reklāmas un informatīvās publicitātes nodrošināšanā medijos, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības mājaslapā.

Projekta īstenošanai bija izsludināts iepirkumu konkurss, kurā uzvarēja kompānija "Adline", kas izstrādās reklāmas laukumu un reklāmas laukumu maketus, kā arī izvietos reklāmas un nodrošinās informatīvo publicitāti krievu valodā iznākošā laikrakstā, kas tiek izdots ne retāk kā četras reizes nedēļā.

Jau vēstīts, ka RCT apgrozījums pērn provizoriski ir krities mazāk nekā par 10%. Savukārt 2014.gadā RCT strādāja ar 7,1 miljona eiro apgrozījumu.

RCT kā Rīgas pašvaldības akciju sabiedrība darbojas kopš 1995.gada, un tajā ietilpst centrāltirgus, Āgenskalna un Vidzemes tirgus. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!