Vācijas zemo cenu veikalu tīkls "Lidl" ienākšanu Baltijas tirgū ir nokavējis, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" atzina "Swedbank" Tirdzniecības uzņēmumu apkalpošanas nodaļas vadītājs Nils Polis.

"Manuprāt, viņiem sākt ienākšanu Baltijā jau ir par vēlu. Tomēr no otras puses, tas ir tirgotājs, kurš mēģina nodarboties ar inovācijām. Piemēram, nesen viņi atklāja riepu tirdzniecības centru. Tas nozīmē, ka viņi pieeju tirgum meklē ne tikai caur tradicionālo pārtiku, bet arī caur citiem produktiem un tirdzniecības kanāliem. Tādēļ nevar izslēgt, ka viņi arī Baltijai meklē citu piegājienu," teica Polis.

Viņaprāt, ienākšanai Baltijas tirgū, nepieciešams pārpirkt jau kādu esošu tirdzniecības tīklu. "Tomēr jebkurā gadījumā, drīzāk kādam, kurš grib ienākt, būtu jāpārpērk kāds esošs tirdzniecības tīkls. Ja sāk būvēt savējo no nulles, tad tas būs laika un naudas ietilpīgi, bet konkurenti pa to laiku jau var paspēt pārgrupēties," norādīja eksperts.

Jau vēstīts, ka 2011.gada sākumā no Uzņēmumu reģistra tika izslēgts Vācijas zemo cenu veikalu tīkla meitasuzņēmums "Lidl Latvija".

Vācijas zemo cenu veikalu tīkls "Lidl" nolēma aiziet no Baltijas tirgus, tā arī neatverot nevienu veikalu, un pārdot tam piederošos zemesgabalus Lietuvā, Latvijā un Igaunijā. "Lidl Latvija" bija dibināts 2002.gadā un tās vienīgais īpašnieks "CE-Beteiligungs-GmbH".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!