Foto: LETA
Otrdien svinīgajā ceremonija paziņoti 2013.gada patērētāju mīlētākie zīmoli Latvijā. Šogad par mīlētāko zīmolu atzīts "Google", bet portāls "Delfi.lv" atzīts par ietekmīgāko zīmolu sociālajos tīklos, pavēstīja pasākuma rīkotāji.

Mīlētāko zīmolu topu veido reklāmas aģentūra "DDB Latvija". Mīlētāko zīmolu tops ir apjomīgākais uzņēmumu zīmolu pētījums Baltijā.

Šogad "Google" un "Inbox" saglabājuši nemainīgas līderpozīcijas, savukārt topa augstajā 3.vietā šogad ierindojusies "Nokia".

Aģentūra LETA vēsta , ka topa ceturtajā vietā ir "Skype", piektajā vietā ir ierindojies zīmols "Draugiem.lv", sestajā - "Swedbank", septītajā - "Maxima", astotajā - "Rimi", devītajā - zīmols "Laima". Latvijas desmit mīlētāko zīmolu sarakstu noslēdz zīmols "Provansas Francis".

 

Par 2013. gada Kvalitatīvāko zīmolu Latvijā atzīts "Nike", Unikālākā zīmola statusu ieguvis - "Skype" un kā Izdevīgākais Zīmols atzīts "Maxima", informēja pasākuma rīkotāji.

Žurnāla Kapitāls speciālbalvu Augošākais zīmols saņēma "Coca-Cola", pētījumu aģentūras GfK speciālbalvu Zīmols ar potenciālu ieguva dzērienu zīmols "Iļģuciema", savukārt "Draugiem" pasniedza speciālbalvu Ietekmīgākais zīmols sociālajos tīklos, kas šogad tika piešķirta portālam "Delfi.lv".

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004.gada. Tas kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido "DDB Latvija" sadarbībā ar pētījumu kompāniju "GfK Custom Research Baltic" un žurnālu

"Starp mīlētākajiem zīmoliem arvien vairāk dominē tie, kas regulāri piedāvā mūsdienīgu un izklaidējošu saturu, pie kura varam piekļūt jebkurā laikā un vietā. Strauju kāpumu piedzīvojuši arī zīmoli, kas piedāvājuši aizraujošus, reālus vai virtuālus pasākumus, ļaujot tikties un izpausties līdzīgi domājošajiem," norādīja "DDB Latvija" izpilddirektors Andris Rubīns.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!