Intervijā izdevumam "Recode" Masks norādīja, ka 2009. gada globālajā ekonomiskajā dižķibelē "Tesla" un "Ford" knapi izdzīvoja, un "ir diezgan liela varbūtība, ka "Ford" nākamo recesiju nepārdzīvos".

Tāpat Masks norādīja, ka ir ļoti grūti radīt veiksmīgu autoražošanas kompāniju. Pēc viņa vārdiem, "tas ir neticami, ka "Tesla" vēl ir dzīva" pēc ekonomiskās krīzes, ņemot vērā, ka ir samērā jauns autoražotājs.

"Padarīt autoražošanas uzņēmumu veiksmīgu ir ārkārtīgu grūti. Industrijā ir bijuši daudzi mēģinājumi, un vairumā gadījumu tas nav izdevies pat tiem, kuriem bija spēcīga klientu bāze, tūkstošiem dīlercentru, tūkstošiem servisa centru, un visa nauda iegrūsta rūpnīcās. Piemēram, "General Motors" un "Chrysler" būtībā bankrotēja aizvadītajā recesijā," skaidroja Masks.

Masks šajā intervijā atklāti norādīja, ka 50 miljonu ASV dolāru investīcijas no vācu koncerna "Daimler" ļāva "Tesla" kompānijai noturēties virs ūdens 2009. gada dižķibelē. Atgādinām, ka pirms četriem gadiem "Daimler" savu daļu "Tesla" kompānijā pārdeva par 780 miljoniem dolāru.