Foto: Reuters/Scanpix/LETA
Ķīnā šā gada septembrī pārdoti divi miljoni jaunu automobiļu, kas ir par 12% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts jaunākajā Ķīnas Autobūves asociācijas (CAAM) paziņojumā.

Kritums galvenokārt tiek skaidrots ar Ķīnas ekonomikas izaugsmes palēnināšanos.

Vieglo apvidus automašīnu tirdzniecība, kas parasti nodrošina stimulu Ķīnas automobiļu tirgum, septembrī samazinājusies par 10,1% – līdz 872 800.

Tikmēr elektrisko automašīnu tirdzniecība pagājušajā mēnesī pieaugusi par 66,2%, bet hibrīdautomobiļu pārdošanas apjoms – par 146,9%.

CAAM arī norāda, ka jaunu automobiļu tirdzniecība Ķīnā gada trīs ceturkšņos kopumā palielinājusies vien par 0,6%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!