Foto: Publicitātes foto

Dienvidkorejiešu autoražotāja "Hyundai" luksusa automobiļu marka "Genesis" aģentūras "J.D. Power" veidotajā klientu apmierinātības reitingā ieguvusi pirmo vietu, par vienu punktu pārspējot iepriekšējā gada līderi "Porsche". Par atzītāko "Genesis" modeli kļuva "G80" sedans.

"J.D. Power" reitinga noteikšanā tika aptaujāti 68 tūkstoši jauno automobiļu pircēji 90 dienas pēc jaunā spēkrata iegādes. Klientiem jaunais pirkums bija jānovērtē pēc 77 dažādiem kritērijiem – sākot ar sajūtām, nospiežot akseleratora pedāli, un beidzot ar braukšanas komfortu.

Rezultātā "J.D. Power" reitingā "Genesis" ieguva 884 balles no 1000 iespējamām, turklāt šajā "premium" segmentā vidējais rādītājs bija 851 balle. Iepriekšējā gada līderis klientu apmierinātībā "Porsche" ieguva 883 balles. Tālāk seko BMW (863), "Lincoln" (861), "Mercedes-Benz" (858), "Audi" (853) un "Volvo" (850). Savukārt kopsummā 31 auto markas reitingā pēdējās trīs vietas ieņem "Jeep" (799), "Mazda" (798) un "Mitsubishi" (783).

Pagājušogad šajā reitingā pirmajā vietā bija "Porsche" ar 884 ballēm, bet otrajā vietā palika "Genesis" (869) un trešajā – BMW (855).

"Genesis" marku "Hyundai" kā atsevišķu luksusa zīmolu nodalīja 2015. gadā, kamēr līdz tam luksusa sedanu "Genesis" no 2004. gada ražoja ar "Hyundai" marku. Šobrīd "Genesis" piedāvājumā ir ne tikai luksusa sedans, bet arī mazāku gabarītu sedani. Drīzumā šīs markas piedāvājumā gaidāma arī sportiska kupeja un apvidus automobilis. "Genesis" marka šobrīd ir pieejama Dienvidkorejas, Ķīnas, Tuvo Austrumu un Ziemeļamerikas tirgū. To plānots ieviest arī Eiropā un visā Āzijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!