Foto: Publicitātes foto

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) plāno īstenot kampaņu par droša auto nozīmi satiksmē, liecina CSDD informācija, kas publicēta kampaņas "Drošs auto" iepirkuma nolikumā.

Kampaņas mērķis ir informēt sabiedrību par to, kāpēc ceļu satiksmē jāpiedalās ar tehniskā kārtībā esošiem un drošiem automobiļiem. Tāpēc CSDD rosina veidot informatīvo kampaņu par tēmu "Drošs auto ir viens no drošas satiksmes garantiem".

Kampaņas uzdevums ir vienkāršā, uzskatāmā veidā, izmantojot piemērus vai salīdzinājumus, skaidrot sabiedrībai transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa nozīmīgumu, kuru neievērojot, automobiļa dalība ceļu satiksmē kļūst nedroša, līdz ar to tiek apdraudēti gan paši braucēji, gan arī citi satiksmes dalībnieki.

CSDD apkopotā informācija liecina, ka apmēram 10% avāriju cēlonis ir sliktais transportlīdzekļu tehniskais stāvoklis. Latvijā autoparka vidējais vecums ir 13 gadi, kas ir viens no vecākajiem autoparkiem Eiropā. Automobiļu tehnisko stāvokli negatīvi ietekmē Latvijas ceļu kvalitāte, lielais grantēto ceļu īpatsvars, kā arī mainīgie laika apstākļi.

Pēc CSDD datiem, pirmajā reizē tehnisko apskati iziet 55% automobiļu, bet gadskārtējā pasākumā "Tehniskās apskates nakts" būtiski defekti tiek atklāti līdz 80% transportlīdzekļu, kas liek secināt, ka lielākai daļai automobiļu, kas ikdienā piedalās ceļu satiksmē, ir būtiski vai bīstami bojājumi.

Plānots, ka kampaņa tiks izstrādāta 2018. gada jūnijā un realizēta četru nedēļu laikā.

Iepirkuma uzvarētājam būs jāizveido kampaņas koncepcija, nodefinējot sabiedrības uzrunāšanas formu un informācijas sniegšanas kanālus, jāizstrādā vismaz piecus dažādus informatīvi vizuālos materiālus, izvietot tos digitālajās platformās un panākt to kopējo auditoriju vismaz 100 000 skatījumu apjomā.

Plānotā iepirkuma līgumcena ir 20 000 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN), tādējādi summa ar PVN varētu būt 24 200 eiro. Līguma izpildes laiks ir trīs mēneši.

Pretendentam piedāvājums jāiesniedz CSDD līdz 2018. gada 31. maija plkst. 10.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!