Foto: Ronalds

Latvijas autoparku papildinājusi vēl viena autobūves pērle – "Ferrari" jaunākais un jaudīgākais četrvietīgais superauto "GTC4Lusso". Tomēr prieku par šo faktu noplacina mulsums, kā gan tik dārgu auto spēj iegādāties uzņēmums, kurš pēdējos vairākus gadus nav veicis nekādu saimniecisko darbību.

Šonedēļ vairākiem aculieciniekiem Rīgā izdevies iemūžināt 690 zirgspēku jaudīgo "Ferrari GTC4Lusso" superauto ar Latvijas valsts transportlīdzekļa reģistrācijas numurzīmēm. Pirmo reizi uz tehnisko apskati tas devās 14. februārī, kur tam tika fiksēts 251 kilometra nobraukums, liecina CSDD e-pakalpojumu publiskā datubāze.

Automobilis acīmredzami ir ticis iegādāts pilnīgi jauns un maksā tāds 300 līdz 350 tūkstoš eiro atkarībā no aprīkojuma, liecina Eiropas lielākā transportlīdzekļu sludinājumu portāla "Mobile.de" datubāze. Savukārt transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis uz gadu Latvijā tam ir 552 eiro, bet uzņēmuma vieglo transportlīdzekļu nodokļu likme – 62 eiro mēnesī.

Šis vairāk nekā 300 tūkstoš eiro vērtais "Ferrari GTC4Lusso" superauto reģistrēts uz SIA "JZ Invest" vārda, liecina portāla "Delfi" rīcībā esošā informācija.

SIA "JZ Invest" izveidota 2005. gadā ar 2845 eiro lielu pamatkapitālu. Kā savu darbības jomu tā norādījusi restorānu un mobilo ēdināšanas vietu pakalpojumi. Naudas plūsma un neliels apgrozījums tam bijis gan tikai pirmajā darbības gadā, bet pēc tam reālu saimniecisko darbību uzņēmums desmit gadus nav veicis. Par 2017. gadu dati "Lursoft" vēl nav iesniegti.

Uzņēmuma vienīgā īpašniece kopš šā gada 1. marta ir Jūlija Žukova, bet iepriekš uzņēmuma vienīgais īpašnieks bijis Jurijs Majorovs – cita uzņēmējdarbība, pēc "Lursoft" datiem, viņam nav bijusi. Uzņēmumam nav arī nevienas reģistrētās komercķīlas.

"Lursoft" dati rāda, ka Žukova iepriekš bijusi valdes priekšsēdētāja un daļu īpašniece vēl uzņēmumā SIA "TJ WORLD", kurš nodarbojies ar starpniecību nekustamo īpašumu jomā. Pēdējos gados tas arī nekādu saimniecisko darbību nav veicis un tam uzrēķināts arī nodokļu parāds, bet 2015. gadā tā darbība ir izbeigta.

"JZ Invest" valdē strādā arī Nikolajs Žukovs, kurš, pēc "Lursoft" datiem, ieņēmis amatus un bijis daļu īpašnieks arī SIA "UniversePay" un SIA "WEBSERVIS".

SIA "UniversePay" nodarbojas ar datorprogrammēšanu un tas izveidots 2016. gadā, tomēr nekādu saimniecisko darbību tā arī nav veicis. Šobrīd tam ir arī aktuāls VID uzrēķināts 500 eiro nodokļu parāds.

Savukārt SIA "Webserrvis" izveidota 2002. gadā. 2016. gadu tā noslēgusi ar 2082 eiro apgrozījumu un 8177 eiro zaudējumiem. Kopš 2017. gada februāra tās īpašnieks ir Kiprā reģistrētā "NM FINANCE LTD".

"Ferrari GTC4Lusso" tika prezentēts 2016. gada pavasarī Ženēvas autoizstādē kā "Ferrari FF" pēctecis. Šis četrvietīgais automobilis ir aprīkots ar 6,3 litru V12 atmosfērisko benzīna dzinēju, kas attīsta 690 zirgspēku jaudu un 700 ņūtonmetru griezes momentu. No vietas līdz 100 km/h šis pilnpiedziņas itāliešu superauto paātrinās 3,4 sekundēs un maksimāli sasniedz 345 km/h. Gadu vēlāk tika prezentēta arī modifikācija "T" mazturīgākiem klientiem – ar 610 ZS jaudīgu V8 turbomotoru. Latvijas auto entuziastiem par prieku, uzņēmums "JZ Invest" izvēlējies tieši jaudīgāko šī modeļa versiju.

Kā pēc izmēģinājuma brauciena ar šo "Ferrari" modeli izteicies pasaulē plaši atpazīstamais autožurnālists Džeremijs Klārksons: "Kā ir ar to braukt? Patiesībā ne tik aizraujoši, kā iztēlojaties. Protams, 6,3 litru V12 motors nav gauss, un tas ir "Ferrari", tādējādi tas nav nekāds mīkstpēdis. Bet tas arī nav nekas īpašs. Tas neliek sacelties matiņiem kakla aizmugurē. Nekad. Tas arī nerada melodiski dobju skanējumu. Vislabākais tas ir tad, kad nedomā par to kā automobili, bet gan kā dārza ornamentu. Tā ir visskaistākā visu laiku skulptūra".
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!