Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Hyundai" prezentējusi sava mazākā apvidus automobiļa "Kona" simtprocentīgi elektrisko modifikāciju "Electric". Elektriskais apvidus automobilis būs pieejams divās versijās – ar atšķirīgu elektromotora jaudu. Bez atkārtotas akumulatoru uzlādes "Hyundai Kona Electric" spēs nobraukt līdz 470 kilometru distanci.

No standarta "Hyundai Kona" elektriskā versija vizuāli atšķirsies ar citādu radiatora dekoratīvo režģi, kas ir slēgtas formas, citāda dizaina priekšējo buferi un oriģināla dizaina 17 collu riteņu diskiem.

Bāzes versijā "Hyundai Kona Electric" būs aprīkots ar elektromotoru, kas attīsta 135 zirgspēku jaudu un konstantu 395 ņūtonmetru griezes momentu. Šai versijai būs 39,2 kWh akumulatora komplekts, kas bez atkārtotas uzlādes ļaus nobraukt līdz 300 km.

Savukārt jaudīgākā "Hyundai Kona Electric" versija iegūs 204 ZS elektromotoru un 64 kWh akumulatoru komplektu, kas ļaus nobraukt līdz 470 km. No vietas līdz 100 km/h šāds apvidnieks paātrināsies 7,6 sekundēs, bet bāzes versijā – 9,3 sekundēs. Maksimālais braukšanas ātrums abām versijām ierobežots pie vienādas atzīmes – 167 km/h.

Ar speciālo 100 kW uzlādes iekārtu "Hyundai Kona Electric" akumulatoru par 80 procentiem varēs uzlādēt 54 minūtēs. Savukārt pilnai akumulatoru uzlādei no tradicionālās mājsaimniecības elektroligzdas būs nepieciešamas deviņas stundas un 40 minūtes, bāzes versijai – sešas stundas un 10 minūtes.

"Hyundai Kona Electric" ir aprīkots ar digitālo mērinstrumentu paneli, multimediju sistēmu ar septiņu collu ekrānu (par papildu samaksu pieejams astoņu collu ekrāns), "Apple CarPlay" un "Android Auto" atbalstu, projekcijas ekrānu un "Krell" audio sistēmu.

"Hyundai Kona Electric" papildina šī dienvidkorejiešu autoražotāja ekoloģisko spēkratu saimi, kurā šobrīd ir arī "Ioniq" modelis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!