Foto: Publicitātes foto
Pērn "WESS Motors Toyota" hibrīdu pārdošanas apjoms pieaudzis par 86% salīdzinājumā ar 2016. gadu. Latvijā populārākie "Toyota" hibrīda modeļi ir "Toyota RAV4 Hybrid", "Toyota C-HR Hybrid" un "Toyota Yaris Hybrid".

Baltijas valstis kopumā "Toyota" hibrīdu pārdošanas apjoms pieaudzis par 74%. Latvijas klientu vidū vislielākais pieprasījums pēc jaunajiem auto ir SUV segmentā, tostarp arī starp hibrīdu modeļiem – 54% kopumā Latvijā pārdoto "Toyota" apvidnieku ir hibrīdi.

Aleksejs Radionovs, AS "WESS" izpilddirektors: "Pieprasījums pēc alternatīvajām un hibrīda piedziņām stabili pieaug, augot iespējām izvēlēties sev tīkamu auto modeli ar hibrīddzinēju, par to liecina pērn strauji augošie "Toyota RAV4" pārdošanas apjomi, kas pērn divkāršojās."

Pērn "Toyota" hibrīdu tehnoloģijas atzīmēja 20 gadu jubileju, pārdodot vairāk nekā desmit ar pusi miljonu hibrīda automobiļu, no kuriem pusotrs miljons Eiropā. Kopš pirmā "Toyota Prius" hibrīda atklāšanas šī inovatīvā tehnoloģija ir pieejama 16 "Toyota" pamata modeļiem un tiek izmantotas septiņas dažādas hibrīda piedziņas.

Turklāt Toyota turpina paplašināt hibrīda tehnoloģijas robežas, lai tā apmierinātu dažādas klientu vajadzības. Latvijā šobrīd tiek piedāvāti septiņi dažādi "Toyota" hibrīdmodeļi: "Yaris", "Auris"/ "Auris Touring Sports", "RAV4", "Prius", "Prius Plug-In", "Prius+" un "C-HR".

1997. gadā "Toyota" aizsāka elektrisko revolūciju autobūves nozarē, atklājot savu pirmo hibrīda automobili "Prius" – pirmo elektrisko automobili, kas nav jāuzlādē. Hibrīda tehnoloģiju pionieris reprezentēja 21. gadsimta nākotnes mobilitātes vīziju, un izrādījās, ka "Toyota" bija taisnība un soli priekšā laikam, jo šobrīd elektriskā un hibrīdu mobilitāte ir arī daudzu citu autoražotāju galvenā prioritāte.

"Toyota" ir Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols 2017. gadā ar pārdotām 10 410 jaunām "Toyota" automašīnām, kas ir par gandrīz vienu ceturto daļu jeb 2013 automobiļiem vairāk nekā gadu iepriekš. Kopumā "Toyota" tirgus daļa Baltijā veido 13%, kas to padara par vispieprasītāko auto zīmolu Baltijā. Savukārt Eiropā kopumā pērn pārdots vairāk nekā viens miljons "Toyota" auto, kas ir par 8% vairāk nekā gadu iepriekš, sasniedzot 4,8% lielu tirgus daļu no kopējā Eiropas autotirgus.

Pērn "WESS Motors" kopumā pārdevis 1317 jaunus "Toyota" auto, no tiem viena trešā daļa bija hibrīdauto. Latvijā kopumā pērn pārdots 2490 jaunu "Toyota" auto, kas ir par 24% vairāk nekā gadu iepriekš. Tādējādi "Toyota" ir visstraujāk augošais automobiļu zīmols Latvijā.

2017. gadā populārākie "Toyota" auto modeļi Latvijā bija "RAV4", "C-HR" un "Auris".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!