Līdz ar jauniem modeļiem "Opel" un PSA grupa plāno būtiski samazināt izmantojamo šasiju un dzinēju skaitu. Līdz 2024. gadam platformu skaits no līdzšinējām deviņām tiks samazināts līdz divām, bet spēka agregātu saimē līdzšinējo 10 motoru vietā būs četri.

"Saskaņota arhitektūras un dzinēju piedāvājuma izveidošana ievērojami samazinās izstrādes un ražošanas sarežģītību, līdz ar to veicinot ietaupījumus un sinerģijas radītus ieguvumus, kas sniegs ieguldījumus ekonomiskajā rentabilitātē," paziņojumā teica "Opel" izpilddirektors Mihaels Lohšellers.

2019. gadā "Opel" markai, kura līdz šim piederēja amerikāņu koncernam "General Motors", būs jauns apvidus automobilis, kas tiks izgatavots uz franču EMP2 modulārās platformas. Uz šīs pašas šasijas un arī CMP platfomras tiks izstrādāti arī visi nākamie "Opel" jaunie automobiļi.

Kā pirmie jauno modeļi būs "Combo" 2018. gadā un populārās "Corsa" nākošā paaudze 2019. gadā. Uzņemtais kurss tiks turpināts ar vienu jauna modeļa prezentēšanu katru gadu. Ieskaitot visas virsbūves variācijas, "Opel" līdz 2020. gadam nāks klajā ar deviņiem jauniem modeļiem.

Tāpat kā līdz šim, arī turpmāk jaunie "Opel" modeļi tiks izstrādāti Vācijas pilsētā Riselsheimā, kur arī šobrīd atrodas "Opel" ģenerālmītne. Tāpat tur tiks izstrādātas tehnoloģijas visai PSA grupai. Runa pamatā ir par autovadītāja elektroniskajiem asistentiem, bezpilota sistēmu un elektromobiļu komponentes.

Vēl "Opel" savā attīstības plānā sola, ka līdz 2020. gadam iekaros 20 jaunus eksporta tirgus. Kādas tieši valstis ir šajā sarakstā, pagaidām netiek precizēts.

Vēl PSA plāno "Opel" automobiļu pašizmaksu samazināt par 700 eiro, kā arī samazināt izdevumus izpētei. Tas ļaušot "Opel" marku padarīt pelnošu jau 2020. gadā.

"Opel" par PSA grupas daļu kļuva 1. augustā. Precīza darījuma summa netiek atklāta, tomēr, pēc provizoriskas informācijas, francūži par "Opel" marku amerikāņiem samaksājuši 2,2 miljardus eiro.