Foto: Publicitātes foto

Kompānija BMW oficiāli prezentējusi savu jaunāko apvidus automobili – kompakto "X2". Vācu markas piedāvājumā šis modelis tiks pozicionēts starp "X1" un "X3".

"BMW X2" kopgarums sasniedz 4,36 metrus, bet tā riteņu garenbāze ir 2,67 metri. Tādējādi automobilis ir par 69 mm garāks par "X1", kamēr riteņu garenbāze tiem ir vienāda. "BMW X2" bagāžas nodalījuma tilpums ir 470 litru, bet nolaistu aizmugurējo sēdekļu atzveltņu gadījumā – 1355 l.

Jaunais apvidus automobilis ir izstrādāts uz BMW koncerna priekšpiedziņas platformas UKL. Šo pašu šasiju jau izmanto "X1" un BMW pirmais priekšpiedziņas auto – 2. sērijas "Active Tourer". Vēl UKL platforma ir visu jauno MINI modeļu pamatā.

Sākotnēji "BMW X2" pircēju izvēlei tiks piedāvāti trīs motori – viens benzīna un divi dīzeļa. Pirmais no tiem ir pieejams "sDrive20i" modifikācijā, un tas ir divlitru turbopūtes agregāts ar 192 ZS un 280 Nm. Šis dzinējs tiks sajūgts ar septiņpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu.

Dīzeļdzinējs šim modelim ir ar divu litru tilpumu un divās veiktspējas modifikācijās – ar 190 ZS un 400 Nm, kā arī 231 ZS un 450 Nm. Šis agregāts tiek sajūgts ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Ja benzīna versija būs tikai ar priekšējo riteņu piedziņu, tad dīzeļdzinēja modifikācijām pieejama arī "xDrive" pilnpiedziņa.

Vēlāk "BMW X2" dzinēju gammu papildinās arī trīscilindru benzīna motors ar 140 ZS, kā arī 150 ZS dīzeļa agregāts. Tāpat vēlāk 192 ZS benzīna versiju būs iespējams iegādāties arī ar pilnpiedziņu. Savukārt trīscilindru dzinējiem būs pieejama arī manuālā pārnesumkārba.

"M Sport" un "M Sport X" versijā būs pieejamas "M Performance" balstiekārtas atsperes un amortizatori ar sportiskāku regulējumu. Par papildu samaksu automobilim piedāvās arī "aktīvos" amortizatorus "Dynamic Damper Control". Šādā gadījumā klīrenss apvidniekam būs par 10 milimetriem zemāks – 172 mm standarta 182 mm vietā.

Tirdzniecībā Eiropā "BMW X2" nonāks 2018. gada martā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!