Foto: Publicitātes foto

Ar "911 Carrera T" modifikāciju "Porsche" atdzīvina 1968. gada "911 T" pūristisko konceptu: mazāka masa, "īsākas" pārnesumu attiecības ar manuālo pārnesumkārbu un aizmugurējā piedziņa ar aizmugurējā diferenciāļa mehānisko bloķēšanu uzlabotam sniegumam un elpu aizraujošai braukšanas pieredzei.

Tā motors nodrošina 370 ZS lielu jaudu. "911 Carrera T" ("Porsche" gadījumā "T" apzīmē "Touring") lepojas arī ar vairākām citām aprīkojuma vienībām, kas nav pieejamas "911 Carrera" modeļiem, ieskaitot standarta aprīkojumā uzstādīto PASM ("Porsche" aktīvās piekares vadības sistēmas) sporta šasiju, kas ir pazemināta par 20 mm, "Sport Chrono" pakotni ar optimizētu masu, īsāku pārnesumkārbas sviru ar sarkaniem pārnesumu apzīmējumiem un "Sport-Tex" sēdekļu vidusdaļu. "911 Carrera T" papildaprīkojumā ir pieejama aizmugurējā stūrējamā ass, kas nebija pieejama "911 Carrera" modeļiem.

Aizmugurējais vējstikls un aizmugurējie sānu logi ir izgatavoti no īpaši viegla stikla, savukārt durvju apdarē ir iestrādātas atvēršanas cilpas. Lielā mērā ir samazināta skaņas izolācija, nav pieejami papildaprīkojuma aizmugurējie sēdekļi, un tiek piedāvāta iespēja atteikties no "Porsche" komunikāciju sistēmas (PCM). Rezultāts: 1425 kg pašmasa, kas ir par 20 kg mazāk nekā "911 Carrera" ar līdzvērtīgu aprīkojumu.

No vietas līdz 100 km/h "Carrera T" modifikācija paātrinās 4,5 sekundēs – par 0,1 sekundi ātrāk nekā "911 Carrera Coupe". Savukārt 200 km/h ātrumu modelis sasniedz 15,1 sekundē. "Carrera T" papildaprīkojumā ir pieejams arī divu sajūgu automātiskā pārnesumkārba "Porsche Doppelkupplung" (PDK), ļaujot automašīnai sasniegt 100 km/h ātrumu 4,2 sekundēs, bet 200 km/h – 14,5 sekundēs. Abu veidu transmisija nodrošina 290 km/h maksimālo braukšanas ātrumu. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš šim auto ir 8,5 līdz 9,5 litri benzīna uz 100 km.

"Porsche 911 Carrera T" modeļa cena bez PVN būs 90 200 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!