Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Polestar", kas līdz šim bija "Volvo" sporta nodaļa, bet tagad ir atsevišķs autoražotājs, bet joprojām ir saistīta ar zviedru marku, prezentējusi savu pirmo pašu izstrādāto modeli "Polestar 1".

"Polestar 1", kas vizuāli varētu likt domāt, ka "Volvo" ir prezentējis 90. modeļu sērijas kupeju, ir radīts uz "Volvo" modulārās platformas SPA. Turklāt šis ir pirmais auto pasaulē, kas aprīkots ar "Öhlins" izstrādāto adaptīvo balstiekārtu "CESi".

Automobilis aprīkots ar hibrīda spēka agregātu, kas attīsta 600 zirgspēku jaudu un 1000 ņūtonmetru griezes momentu. Tikai ar elektroenerģiju "Polestar 1" spējīgs nobraukt līdz 150 km distanci. Automobiļa dinamiskos raksturlielumus "Polestar" pagaidām neatklāj.

"Polestar 1" hibrīda spēka agregāts apvieno divlitru benzīna turbopūtes dzinēju, kas vilkmi novada uz priekšējiem riteņiem, kā arī divus elektromotorus, kas noveidoti uz aizmugurējās riteņu ass.

Lai arī "Polestar 1" ir izgatavots, izmantojot "Volvo" detaļas, jaunais autoražotājs uzver, ka pusi komponenšu ir izstrādājis pats. Vairums virsbūves paneļu ir no oglekļa šķiedras, kas ļāvis ietaupīt 230 kg svara, ja tā vietā tiktu izmantots metāls. Turklāt šādā izpildījumā auto esot par 45% noturīgāks pret vērpi.

"Polestar 1" tiks ražots Ķīnā un to varēs iegādāties, pasūtinot to tikai internetā.

Visi nākamie "Polestar" markas modeļi būs simtprocentīgi elektriski. Pirmais no tiem – "Polestar 2" – tikšot prezentēts 2019. gadā un tirgū konkurēs ar "Tesla Model 3". Vēlāk markas piedāvājumā parādīsies arī elektrisks apvidus automobilis "Polestar 3".
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!