Foto: BaTCC / Rawcar.com Photography
15. oktobrī Biķernieku trasē tika aizvadītas šīs sezonas noslēdzošās autošosejas sacīkstes. Par Baltijas četru stundu izturības čempionāta uzvarētājiem kļuva lietuviešu komanda "Skuba Dream", kuri izcīnīja uzvaru arī sezonas noslēdzošajā posmā.

Čempiontitulu A2000 klasē izcīnīja latviešu pārstāvētā "Bruno Racing Team" komanda ar Gariju Rožkalnu un Andri Kronīti sastāvā. "Kumho Tyre Mini Endurance Challenge" sacensībās tika aizvadītas spraigas cīņas divos 45 minūšu izturības braucienos.

Pēc sestdienas spēcīgajām lietusgāzēm svētdienas rītā noslēguma posma dalībnieki treniņus un kvalifikāciju aizvadīja slapjā trasē, bet, sākoties izturības braucienam, trajektorijas sāka strauji žūt.

Baltijas četru stundu izturības čempionātā jau ar pirmajiem apļiem vadībā izrāvās "Skuba Dream" komandas "Porsche" automašīna un nosargāja līderpozīciju līdz pat noslēgumam, izcīnot arī sezonas čempiontitulu.

Otrajā vietā posmā un arī kopvērtējumā ierindojās lietuviešu "Nero-GSR Racing Team", kas šogad startēja ar jauno "VW Golf GTI TCR" automašīnu. Arī sezonas kopvērtējuma trešā vieta palika lietuviešu "Rotoma Racing" komandas rokās ("BMW M3").

Uzvaru A2000 klasē gan posmā, gan sezonas kopvērtējumā izcīnīja latviešu "Bruno Racing Team" ar Gariju Rožkalnu un Andri Kronīti sastāvā, kuri apsteidza lietuviešu "RM Klubas". Lai gan noslēguma posmā nestartēja "Flash Racing" komanda, Artūrs un Vilnis Batraki ir izcīnījuši godpilno otro vietu Baltijas čempionāta D2 klasē.

"Viptuning" komanda šosezon palika uzreiz aiz goda pjedestāla, izcīnot 4. vietu A3000+ klasē.

Pirmo reizi Biķernieku trasē visiem interesentiem bija iespēja aizvadīt jauna formāta 45 minūšu izturības sacīkstes, kas norisinājās divos braucienos. Sacensībās kopā piedalījās 37 dalībnieki.

Kā pirmās trasē devas vēsturiskās automašīnas, kas sacentās "Volga", "VAZ 1300" un "VAZ 1600" klasēs. Kopā uz starta stājās 22 vēsturiskie spēkrati.

"Volga" klasē uzvaru izcīnīja Ainars Šēnfelds, kurš startēja kopā ar komandas mehāniķi Mareku Matvējevu, otro vietu izcīnīja tandēms Modris Feodorovs / Mārtiņš Aleksandrovičs. Jāpiemin, ka pazīstamajam moto frīstaila pārstāvim Mārtiņam Aleksandrovičam šīs bija debijas sacīkstes autošosejā un pirmās sacīkstes pēc smagās avārijas, pēc kuras braucējs pameta ekstrēmo nodarbošanos. Trešajā vietā "Volga" klasē finišēja Jānis Tomsons un Māris Ozoliņš.

"VAZ 1300" klasē uzvaru izcīnīja Mārtiņš Lagzdiņš, otrajā vietā finišēja Guntis Mucenieks, bet trešajā vietā Ģirts Vecvanags un Laura Kalniņa.

"VAZ 1600" klasē uzvara laurus plūca Gatis Bišers / Reinis Lilienšteins, otrie finišā bija lietuviešu tandēms Adoms Petrovs / Ruslans Maļinovskis, bet trešais – Ronalds Seņavskis.

"Touring Car" klašu braucienā uz starta stājās 15 automašīnas, no kurām astoņas startēja TC1 klasē, bet septiņas – TC2 ieskaitē. Neilgi pirms pitstopa avāriju piedzīvoja Ingusa Beļakova vadītā "Ford Fiesta R2", līdz ar to trasē devas drošības mašīna.

Uzvaru TC1 klasē svinēja Kristaps Mietulis, otrais finišēja Jānis Vanks, bet trešais Edvīns Vansovičs. Klasē automašīnām ar motora tilpumu virs diviem litriem pārāki par vietējiem braucējiem bija kaimiņvalstu sportisti – pirmais finišā igaunis Krens Tunders, otrajā vietā lietuviešu tandēms Kristojanis Pelainis / Gedimins Vilks, bet trešais vēl viens igauņu sportists – Miks Mātens.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!