"Range Rover Sport P400e" hibrīda spēka agregāts apvieno divu litru turbopūtes benzīna dzinēju ar 300 zirgspēku jaudu, elektromotoru ar 116 ZS, astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, kā arī 13,1 kWh litija jonu akumulatoru komplektu zem bagāžnieka grīdas.

Hibrīda versija summāri attīsta 404 zirgspēku jaudu un 640 ņūtonmetru griezes momentu. No vietas līdz 100 km/h hibrīda "Range Rover Sport" paātrinās 6,7 sekundēs un maksimāli sasniedz 220 km/h.

Tikai ar elektroenerģiju "Range Rover Sport P400e" spējīgs nobraukt līdz 51 kilometra distanci. Ar ātrās uzlādes ierīci akumulatori uzlādējami nepilnās trijās stundās, kamēr no tradicionālās mājsaimniecības elektroligzdas šis process aizņems vairāk nekā septiņas stundas.

Vizuāli hibrīda modifikācija atšķirsies ar radiatora dekoratīvā režģa un priekšējā bufera dizainu. Turklāt lāzera lukturi būs pieejami visām modernizētā "Range Rover Sport" versijām.

Vēl izmaiņas skārušas arī visjaudīgāko "Range Rover Sport" modifikāciju "SVR", kuras pieclitru V8 kompresormotors turpmāk attīstīs 575 zirgspēkus, kas ir par 25 ZS vairāk nekā iepriekš. No vietas līdz 100 km/h šāds apvidnieks paātrināsies 4,5 sekundēs, kas ir par 0,2 sekundēm ātrāk nekā pirms modernizācijas.

Tāpat modernizētais "Range Rover Sport" atšķirsies ar būtiski pārveidotu interjeru. Turpmāk šim modelim salons būs līdzīgs kā "Range Rover" markas jaunākajam modelim "Velar". Tas nozīmē, ka arī "Range Rover Sport" priekšējā panelī būs papildu ekrāns centrālajā konsolē, no kura varēs vadīt dažādas spēkrata sistēmu iestatījumus.

Jaunums "Range Rover Sport" piedāvājumā ir arī divlitru turbopūtes benzīna dzinējs, kas attīsta 300 zirgspēku jaudu, bet pieclitru V8 kompresormotors standarta sportiskajā versijā līdzšinējo 510 ZS vietā tagad attīstīs 525 ZS.

Modernizētais "Range Rover Sport" ir izstrādāts un tiks arī ražots Lielbritānijā.