"Alpina D5 S" pamatā izmantota "BMW M550d" versija, kas aprīkota ar trīslitru sešcilindru dīzeļdzinēju un četrām turbīnām. "Alpina" šim motoram uzstādījusi jaunas turbīnas, ieplūdes un izplūdes sistēmu, kā arī starpdzesētāju.

Interesanti, ka "Alpina" versijā šis dzinējs attīsta pat nedaudz mazāk zirgspēku nekā standarta BMW – 388 pret standarta 400 ZS. Tomēr uzlabota ir vilkme – maksimālais griezes moments 800 ņūtonmetru ir pieejams dzinēja 1750 līdz 2650 apgr. / min diapazonā. "BMW M550d" standarta versijā maksimālais griezes moments sasniedz 760 Nm.

Rezultātā "Alpina D5 S" no vietas līdz 100 km/h paātrinās 4,4 sekundēs, bet šīs modifikācijas universālis – 4,6 sekundēs. Tieši tādi paši dinamiskie raksturlielumi ir arī standarta "BMW M550d". Tomēr atšķirība ir tieši pie lielākiem braukšanas ātrumiem – no vietas līdz 200 km/h "Alpina" dīzeļauto paātrinās 17 sekundēs un maksimāli sasniedz 286 km/h, kamēr standarta BMW savu maksimālo braukšanas ātrumu ierobežo pie 250 km/h atzīmes.

Neskaitot pārveidoto dzinēju, "Alpina" atšķiras arī ar oriģināla dizaina virsbūves aerodinamisko elementu komplektu, 20 collu riteņu diskiem u.tml.

Vācijas tirgū "Alpina D5 S" maksā no 87 900 eiro – par gandrīz trim tūkstošiem dārgāk nekā "BMW M550d".