Šī auto sastāva garums sasniedza 100 metrus un tas tika vilkts ar "Discovery Td6" modifikāciju, kuras maksimālais atļautais piekabes svars pa koplietošanas ceļiem ir 3500 kg, bet slēgtā "Lasseter Highway" lielceļa posmā tas veiksmīgi pieveica 16 km, velkot 110 tonnas smagu auto sastāvu – un tas viss, pateicoties 258 zirgspēku trīslitru dīzeļdzinējam un patstāvīgai četru riteņu piedziņas vilkmei.

Austrālijas nomaļajos apgabalos atļauts vilkt auto sastāvus tikai ar četrām piekabēm, kurās parasti starp lauku apvidiem pārvadā degvielu, minerālvielas vai mājlopus. To garums ar stingriem noteikumiem ir ierobežots līdz 53,5 m, tādēļ "Land Rover" bija nepieciešama speciāla atļauja, lai tas varētu vilkt septiņas piekabes un 12 tonnas smagu vilcēju, kas bija paredzēts piekabēm uzstādīto hidraulisko bremžu darbināšanai.

Pie stūres šajā aizraujošajā braucienā sēdās Džons Bilato, pārvadājumu uzņēmuma "G&S Transport" rīkotājdirektors: "Kad uzņēmums "Land Rover" ar mani sazinājās pirmo reizi, es neticēju, ka kāds automobilis ko tādu varētu paveikt, tādēļ biju pārsteigts, cik viegli standarta "Discovery" spēja pavilkt 110 tonnas smago auto sastāvu. Turklāt līganā pārnesumu pārslēgšana pie tādas noslodzes bija patiešām iespaidīga. Auto sastāvi ir visefektīvākais kravu pārvadāšanas veids pasaulē, bet "Discovery" to padarīja arī par visekonomiskāko."

Grūtajā pārbaudījumā tika izmantots "Td6" dīzeļdzinējs. Tas bija jaunākais vilktspējas demonstrējums no visiem "Discovery" saimes automobiļu veiktajiem. Kad 1989. gadā klajā tika laists pirmais "Discovery", ar to tika vilkts vilciens, savukārt pagājušajā gadā "Discovery Sport" kompaktais "premium" klases apvidus auto vilka trīs vilcienu vagonus.

Kventins Spotisvuds, "Land Rover" produktu inženieris: "Vilktspēja vienmēr bijusi nozīmīga "Discovery" gēnu daļa, un auto sastāva svars ir tikai viena stāsta puse. Pavilkt vilcēju un septiņas piekabes, kad jāpārvar tik daudzu asu rites pretestība, ir milzīgs sasniegums. Mēs jau cerējām, ka "Discovery" šajā pārbaudījumā veiksies labi, bet tas to paveica izcili, 16 km garajā ceļā sasniedzot ātrumu 44 km/h."

"Discovery" tika izmantota standarta astoņpakāpju automātiskā transmisija un pastāvīgā četru riteņu piedziņas sistēma. Auto sastāvs tika piestiprināts pie rūpnīcā uzstādītas sakabes ierīces. Lai sasniegtu maģisko 110 tonnu svara atzīmi, pašā autovilcienā tika iekrauta 10 tonnas smaga krava.

Pateicoties 600 ņūtonmetru griezes momentam, "Td6" ir ļoti labi piemērots smagu kravu vilkšanai. Tā turbopūtes dzinējs ir aprīkots ar zema spiediena izplūdes gāzu recirkluācijas sistēmu un divpakāpju eļļas sūkni labākai reakcijai, precizitātei un efektivitātei. Rezultātā šī dīzeļdzinēja modeļa ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir 7,2 litri dīzeļa uz 100 km, bet CO2 izmešu daudzums ir vien 189 g/km.