Tomēr "Dodge" pāreja uz "Maserati" platformu nenotiks agrāk par 2021. gadu, kad plānots ražošanā ieviest jaunās paaudzes "Dodge Charger" un "Challenger" modeļus. 2019. gadā minētie "Dodge" modeļi tiks modernizēti, bet vēlāk, pēc diviem gadiem, pāries uz "Maserati Ghibli" modeļa aizmugurējo riteņu piedziņas platformu.

Tas nozīmē, ka nākamās paaudzes "Dodge Charger" un "Challenger" iegūs šasiju ar divu sviru priekšējo un daudzsviru aizmugurējo balstiekārtu, kā arī adaptīvos amortizatorus. Pašlaik abi minētie "Dodge" modeļi ir izgatavoti uz "Chrysler LX" platformas, kas izmanto atsevišķus elementus no veciem "Mercedes-Benz" E- un S-klases modeļiem.

Izmaiņas skars arī "Dodge Journey" modeli. No pilnpiedziņas minivena ar trim sēdekļu rindām tas pārtaps aizmugurējo riteņu piedziņas sportiskā apvidniekā. Automobilis būs izgatavots uz itāliešu "Giorgio" platformas, kas izmantota arī "Alfa Romeo Stelvio" modeļa pamatā. Turklāt šis "Dodge" modelis vairs netiks ražots Meksikā, bet gan Itālijā.

Augustā "Maserati" prezentēja modernizēto "Ghibli" modeli (sk. fotogaleriju). Automobilis ieguvis adaptīvos diožu lukturus, elektrisko stūres pastiprinātāju un dažādas jaunas elektroniskās drošības sistēmas, tostarp autopilota funkciju. Trīslitru V6 dzinēja jaudu "Ghibli S" un "S Q4" modifikācijā ražotājs palielināja par 20 zirgspēkiem, bet griezes momentu – par 30 ņūtonmetriem, rezultātā attīstot attiecīgi 430 ZS un 580 Nm.