Foto: Publicitātes attēli

No šodienas preses tirdzniecības vietās visā Latvijā ir pieejams ikgadējais žurnāls - katalogs "Latvijas Gada auto 2017", kas viens no retajiem auto izdevumiem Latvijā.

128 lappušu biezais numurs veidots, lai būtu interesants gan jaunu auto pircējiem, gan arī pārējiem autovadītājiem, kuri seko līdzi auto nozares jaunumiem un interesējas par satiksmes drošību un problemātiku, braukšanas paradumiem un tehnoloģijām.

Atskatoties uz notikušo konkursu "Latvijas Gada auto 2017", žurnālā - katalogā iespējams iepazīties ar 22 jaunākajiem, Latvijā pieejamajiem modeļiem - konkursa dalībniekiem. Tajā atrodama būtiskākā tehniskā informācija, kā arī lasāms Latvijas auto nozares profesionāļu viedoklis par automobiļa īpašībām un piemērotību pircējiem.

"Nav svarīgi, vai tie ir mazās klases vai "premium" segmenta pārstāvji – mēs rakstām par jebkuru jaunu modeli, kurš ir pieteikts konkursā. Žūrijas pārstāvji brauc ar katru no tiem un sniedz savu vērtējumu, tā nodrošinot dažādas atsauksmes, kas balstītas katra eksperta pieredzē un novērojumos," tā žurnāla - kataloga priekšvārdā raksta konkursa "Latvijas Gada auto" organizators Māris Ozoliņš.

Šos automobiļus vērtēja 24 auto nozarē kompetenti žūrijas biedri – autožurnālisti, Latvijas lielāko autoparku vadītāji, inženieri, nozares organizāciju vadītāji, autoservisu īpašnieki un autosportisti ar lielu pieredzes bagāžu.

Žurnālā - katalogā "Latvijas Gada auto 2017" var lasīt apskatus un viedokļus par "Opel Astra", "Opel Mokka X", "Nissan Navara", "Mazda MX-5", "Ford Edge", "Ford Mustang", "BMW X1", "Renault Megane", "Renault Talisman", "KIA Sportage", "Volkswagen Tiguan", "Volvo S90" / "V90", "Hyundai Ioniq", "Mitsubishi L200", "Audi Q2", "Audi A5 Coupe", "Peugeot 3008", "Peugeot Traveller", "Toyota RAV4 Hybrid", "Toyota Hilux", "Lexus RX" un "Škoda Kodiaq".

Šī gada numurā daudz rakstīts par tehnoloģijām – autokluba "LAMB" prezidents Juris Zvirbulis skaidro to, kāda nozīme ir modernajam drošības aprīkojumam mūsdienu automobiļos. Arī Latvijas Autoinžinieru asociācijas prezidents Raitis Mazjānis iepazīstina tehnoloģiju attīstību automobiļos un atbild uz jautājumu par to, vai šobrīd autobūve ir revolūcijas priekšā. Vai varbūt tā jau notiek? Nākotnes tehnoloģiju klātesamību "Tesla Model X" veidolā izmēģina portāla iAuto.lv redaktors – pirmais šī unikālā automobiļa tests Latvijā.

Konkursa "Latvijas Gada auto" žūrijas priekšsēdētājs, autožurnālists Atis Jansons savukārt vērš uzmanību uz mums visiem aktuālām tēmām par transporta nodokļiem, automobiļu ārējo apgaismes ierīču lietošanu, riepu maiņu. Bet par skarbākām tēmām – ceļu satiksmes negadījumu statistiku un to, kā novērst karu starp ceļu satiksmes dalībniekiem raksta satiksmes tieslietu eksperts Oskars Irbītis.

Mūžīgais strīds par to, kādu dzinēju izvēlēties – benzīna vai dīzeļa. Pie tā atrisināšanas ķēries Edgars Utāns, AS "Latvenergo" transporta funkcijas direktors. Savukārt Rīgas Tehniskās universitātes Automobiļu katedras docents populārzinātniskā veidā pastāstīs, kāpēc bremzējot mēs patērējam vairāk degvielas, nekā dinamiski ieskrienoties.

Jaunais žurnāls - katalogs "Latvijas Gada auto 2017" ir 128 lappušu biezs un no 9. jūnija nopērkams lielākajās preses tirdzniecības vietās par 2,98 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!