Foto: Latvijas dzelzceļš
"Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums "LDz Loģistika" šī gada pirmajā pusgadā pārvadāja par 29% vairāk kravu salīdzinājumā ar šo pašu periodu pagājušajā gadā, apliecinot šī kravu pārvadājumu segmenta potenciāla palielināšanos.

Kopumā konteinerkravu maršrutos "ZUBR" un "Baltika-Tranzīts", kā arī pirmajā izmēģinājuma pārvadājumā no Rīgas ostas uz Ķīnas rietumu pilsētu Kašgaru pārvadāts 6764 divdesmit pēdu konteineru.

"Apzinoties, ka šis ir augošs tirgus segments ar arvien lielāku klientu pieprasījumu, ko apliecināja arī pagājušajā nedēļā Kazahstānas galvaspilsētā Astanā mūsu rīkotā diskusija par konteinerpārvadājumu attīstību, patlaban īpaši koncentrējamies tieši uz šo darbības virzienu. Jūnijā esam parakstījuši līgumu ar "DHL Global Forwarding", kas rada jaunas iespējas konteinerpārvadājumu attīstībai, bet patlaban notiek aktīvs darbs ar partneriem Krievijā, Baltkrievijā, Kazahstānā, Ķīnā un Vācijā pie turpmākas šī segmenta attīstības," uzsver "LDz Loģistika" valdes priekšsēdētājs Verners Lūsis.

Vienlaikus uzņēmums, tāpat kā citi tirgus dalībnieki turpina strādāt ar tradicionālajām kravu grupām. Kopumā pirmajā pusgadā tādējādi pa VAS "Latvijas dzelzceļš" infrastruktūru pārvadātāji transportējuši 24,4 miljonus tonnu kravu, kas ir par 1,2% vairāk nekā 2016.gada pirmajos sešos mēnešos. Ievērojamu attīstību līdzās "LDz Loģistikas" darbam konteinerpārvadājumu segmentā piedzīvojis iekšzemes pārvadājumu sektors, kurā sagaidāma izaugsme arī turpmāk, jo "LDz Loģistika" pagājušajā nedēļā uzsāka aktīvu šīs sezonas sadarbību ar graudu pārvadātājiem, kuriem lielākā aktivitāte gaidāma vasaras beigās.

Tikmēr jūras tranzīta sektorā pirmajā pusgadā ir pārvadāti 20,2 miljoni tonnu kravu, kas ir par 406,6 tūkstošiem tonnu jeb 2% vairāk nekā pagājušā gada pirmajos sešos mēnešos, savukārt sauszemes tranzītā ir pārvadāti 1,7 miljoni tonnu, kas ir par 127% vairāk nekā pērn šajā periodā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!