Otrdiena,
30. jūnijs 9:00

Vai Grieķija atteiksies no eiro un ieviesīs drahmas? Vai aizdevēji norakstīs parādu? Kā grieķu nedienas ietekmēs Latviju?
Šie un citi ar krīzi saistītie jautājumi likumsakarīgi noveda pie tā, ka ziņas par grieķu ikdienu un valdību kļuva starp lasītākajām "Delfi".

Redaktori un žurnālisti sanāk uz nelielu apspriedi par to, ko vēl mēs varam darīt labāk, lai skaidrotu, kas notiek un kāda tam ietekme uz Latvijas
iedzīvotājiem - mūsu lasītājiem. Izskan ideja - jābrauc un jāatspoguļo svētdien gaidāmais referendums no Atēnām.



Otrdiena,
30. jūnijs 10:00

"Delfi" galvenais redaktors valdes priekšsēdētāja kabinetā ātri pārliecina par nepieciešamību sūtīt korespondentu Filipu Lastovski uz Atēnām.
Valdes priekšsēdētājs apstiprina izdevumus ceļam, viesnīcai un dienas naudu skaidrā (drošībai, jo bankomāti, kā zināms, tur darbojās ierobežotā apjomā).





Trešdiena,
1. jūlijs 9:30


"Delfi" mārketinga direktore Maira Lāce rezervē gaidāmās "Delfi" reportāžu sērijas reklāmu radiostacijās StarFM, SWH, SuperFM,
lai pēc iespējas vairāk Latvijas ļaužu uzzinātu, kādu vērtīgu informāciju nedēļas nogalē un pirmdien varēs uzzināt, lasot “Delfi".




Ceturdiena,
2. jūlijs 13:00

'Delfi' turpina publicēt visdažādāko informāciju, analīzi, viedokļus un pat jautras dabas faktiņus par Grieķiju un tās krīzi.
Filips sazinās ar vēstniecību Grieķijā un akreditējas referenduma preses centrā.

Par haosu Atēnās liecina arī valdības preses cilvēku reakcija uz 'Delfi' jautājumiem par referendumu – lai saņemtu nepieciešamo informāciju par referendumu, Grieķijas Iekšlietu ministrija Filipu vienas telefonsarunas laikā pāradresē pie septiņiem dažādiem ierēdņiem.



Sestdiena,
4. jūlijs 11:00

Filips lido uz Atēnām.




Sestdiena,
4. jūlijs 17:00

Ielido. Dodas ielās, runā ar iedzīvotājiem un politiķiem. Sāk sūtīt pirmos ziņojumus uz Latviju.




Svētdiena,
5. jūlijs 9:00

IT Delfi pirmajā lapā virs TOP ziņām izvieto speciālu Grieķijas jaunumiem veltītu informatīvo 'ārkārtas ziņu' bloku:






Svētdiena,
5. jūlijs 19:00

Pēc sociālo tīklu redaktora sagatavotā plāna informācija par vēlēšanu norisi tiek publicēta 'Facebook', ‘Twitter’ un ‘Draugiem.lv’ sociālo tīklu kontos. Ziņas tiek pieteiktas ar ‘Delfi' dizaineru sagatavotiem attēliem, lai ilustratīvi vērstu uzmanību uz jaunumiem.


Oficiālie rezultāti gan vēl nav zināmi.Posted by Delfi.lv on 5. jūlijs, 2015. g.



Pirmdiena,
6. jūlijs 8:00

Latvijas radiostacijas un ieraksti sociālajos tīklos aicina klausītājus lasīt 'Delfi' speciālreportāžas no Grieķijas. Filips rīta pusē vēl vāc
informāciju un pats nokļūst grieķu presē, komentējot latviešu attieksmi pret notikušo. Pēcpusdienā Filips dodas mājup.








Otrdien,
7. jūlijs 7:30

Nekas nebeidzas, 'Delfi' strādā, vēstot par Grieķiju, par Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes likstām, par Latvijas U-20 basketbola meiteņu
dramatiskajām uzvarām, par to, kā izvairīties no ceļa remontiem, braucot uz vasaras festivāliem un daudz ko citu. 200 ziņu dienā, virs 250 tūkstošiem apmeklētāju dienā,
svaigas ziņas, analīze un skaidrojumi, interesantas intervijas un dzīvesstāsti, moderns dizains, ērti lietojams mobilajā vidē - tas ir 'Delfi', populārs un ietekmīgs ziņu medijs…