Foto: LETA

Sestdien vairāki portāla "Delfi" lasītāji bija nobažījušies par "Tele2" sakaru traucējumiem ārzemēs.

Kāds vīrietis stāsta, ka piektdien, 3. augustā, Itālijā radušās problēmas ar "Tele2" pakalpojumu izmantošanu, piebilstot, ka iemesls saistīts ar viesabonēšanu. "Klientus informē tikai šodien tviterī, īsziņas nav saņemtas, ka var būt traucējumi sakaros," stāsta lasītājs.

Arī Andrejs Petrovs novērojis, ka divas dienas ārpus Latvijas "Tele2" pakalpojumi nav bijuši pieejami. Tostarp cilvēki dažādās valstīs arī sūdzējušies par mobilo sakaru traucējumiem.

Savukārt "Tele2" sociālā tīkla "Facebook" kontā skaidro, ka vairāki mobilie pakalpojumi viesabonēšanā, precīzāk - zvani un īsziņas, darbojas ar pārtraukumiem, taču 4G datu pārraide viesabonēšanā darbojas bez traucējumiem. "Problēmu esam apzinājuši un mūsu tehniskie speciālisti dara visu nepieciešamo, lai to iespējami ātri novērstu. Ļoti atvainojamies par neērtībām, un aicinām saziņai privātām vai biznesa vajadzībām izmantot 4G mobilo internetu, piemēram, elektronisko pastu, WhatsApp. Latvijā mobilais tīkls darbojas ierastajā režīmā," teikts paziņojumā.

Neraugoties uz operatora sniegto skaidrojumu, cilvēki tviterī steidz dalīties ar saviem komentāriem par "Tele2" darbību un savlaicīgu klientu neinformēšanu.

"Tele2" sabiedrisko attiecību konsultante Jūlija Vasiļjeva portālam "Delfi" apstiprina, ka bojājums operatora viesabonēšanas sistēmās tika novērsts īsi pēc pulksten 19, kā arī pakalpojumu darbība ārvalstīs esošajiem klientiem ir atjaunota.

"Viesabonēšanā radās traucējumi pēc tam, kad 3. augustā Šveices uzņēmums "Comfone" sniedza pakalpojumu "Tele2" grupai, veicot sistēmu tehnisko uzlabošanu. Tas izsauca traucējumus visu "Tele2" grupas valstu, tai skaitā Latvijas, klientu vidū, kas atradās viesabonēšanā," skaidro Vasiļjeva. Viņa piebilst, ka sakaru traucējumi ietekmējuši vairākus tūkstošus Latvijas klientu, kas atradās ārzemēs. Bojājuma sarežģītības dēļ darbi ieilga, un viesabonēšanas darbība pilnībā tika atjaunota tikai sestdien.

"Mēs patiesi atvainojamies klientiem par traucējumiem viesabonēšanā, un centīsimies nodrošināt, ka nākotnē šādi bojājumi neatkārtosies. Tiem klientiem, kas šajā laikā atradās ārzemēs, mēs augustā sniegsim kompensācijas. Lūdzam sekot līdzi informācijai "Tele2" mājas lapā," informē Vasiļjeva.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!