Foto: DELFI Aculiecinieks
"Krišjāņa Barona ielā pēc tās pieņemšanas ekspluatācijā nekas nav mainījies. Iela turpina brukt," portālam "Delfi" ziņo Kaspars Zandbergs, kurš dokumentējis, ka bojātā seguma vietu remontētāji labojuši ar neatbilstošas krāsas un izmēra bruģi.

Zandberga ieskatā, vienīgais, kas kopš Baronielas remonta ir mainījies, ir ielas remontēšanas metodes. "Tagad ielu atjauno, vispār nesatraucoties par to, kā tā izskatīsies. Gaidām momentu, kad caurumus bruģī sāks lāpīt ar asfaltu," ironizē Zandbergs.

Rīgas domes Satiksmes departamenta komunikācijas speciāliste Una Ahuna Ozola portālam "Delfi" skaidro, ka Barona ielā lietus ūdens pieņēmējā konstatēts bojājums. Konkrētajā vietā būs nepieciešams plašāks remonts, ko pagaidām nav iespējams īstenot. Plānoto remontdarbu veicēji pieņēma lēmumu bojājuma dēļ radušos bedri aiztaisīt ciet, nevis atstāt vaļēju.

"Bedre ir aiztaisīta līdz remontdarbu veikšanai, kad tie būs pabeigti, tiks atjaunots arī bruģis," teic Ahuna Ozola.

Krišjāņa Barona ielas remonts īstenots 2015. un 2016. gadā. Brauktuves remontdarbi izmaksājuši 2,6 miljonus eiro, bet ietves – 900 000 eiro. Ielas remontdarbu kvalitāte vairākkārt izraisījusi sabiedrības sašutumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!