Svētdien, 25. martā, veikala "Maxima" pircēji kļuva par lieciniekiem saspīlētai situācijai, kas izvērtās starp angliski runājošu klientu un apsardzi pie vecākiem ar bērniem paredzētās kases, vēsta "rus.delfi.lv".

Angliski runājošais vīrietis klāt pienākušajam apsargam pieprasīja, lai liek viņu mierā, neaiztiek. Apsarga kolēģe uz notiekošo reaģēja, paaugstinātā tonī, liekot vīrietim beigt grūstīties. Pircējs mēģināja iesaistīties sarunā, vaicājot, vai apsargi runā angliski. Viņš norādīja, ka šobrīd strādā tikai divas kases. Kā atbildi apsardzes darbiniece viņam uzkliedza: "Lasīt māki? Iemācies lasīt, ēzelis tāds!".

SIA "Maxima Latvija" Korporatīvo attiecību departamenta direktors Jānis Beseris uzņēmuma vārdā atvainojas visiem veikala pircējiem par nepatīkamo pieredzi 25. martā veikalā "Maxima XX" Kurzemes prospektā 141. "Veicot situācijas analīzi, secināts, ka pie kases, kas paredzēta apkalpošanai māmiņām ar bērniem, pienāca vīrietis, kurš uzvedās agresīvi, nereaģējot uz apkārtējo klientu lūgumiem palaist māmiņu ar ratiņiem, kas tobrīd atradās pie šīs kases," pauž Beseris. Konflikta risināšanā iesaistījās arī uzņēmuma "Eurocash1" apsardze, kas konkrētajā veikalā nodrošina apsardzes funkciju.

Beseris informē, ka apsardzes darbiniekiem veikta atkārtota instruktāža par konflikta situāciju risināšanas kārtību un veicamajām darbībām, lai šādas situācijas risinātu atbilstoši noteiktajai kārtībai. ""Maxima Latvija" atvainojas veikala klientiem par apsardzes firmas neatbilstošo rīcību konflikta risināšanā. Aicinām būt saprotošiem un kasēs, kas paredzētas, piemēram, vecākiem ar bērniem un grūtniecēm dot priekšroku klientiem, kas iepirkumus veic ar ģimeni," aicina Beseris.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!