Foto: DELFI Aculiecinieks

Portāla "Delfi" redakcijā vērsies lasītājs Vjačeslavs, kurš ārkārtīgi vīlies apdrošinātāju apmaksātā automašīnas remonta kvalitātē. "Gribētu no "Gjensidige" uzzināt, kāpēc par naudu, ko tērēju OCTA, man atdeva līdz galam nenokrāsotu un no lietotām detaļām saliktu "frankenšteinu," portālam "rus.delfi.lv" sūrojas Vjačeslavs.

Vjačeslava īpašumā ir 2001. gada izlaiduma "Chrysler PT Cruiser". OCTA polisi viņš pērk "Gjensidige Latvija.

"22. oktobrī notika satiksmes negadījums – mājas pagalmā sabojāja manu auto. Likās jau, ka viss ir vienkārši – noformējām saskaņoto paziņojumu, nākamajā dienā piezvanīju apdrošinātājam. Man iedeva sarakstu ar servisiem, kuros, izmantojot apdrošināšanu, varu vērsties. Trīs nedēļas gaidīju rindā. Tad nedēļu gaidīju, kamēr auto saremontēs. Pēc zvana servisam automašīnu atdeva – tumsā, uz ielas. It kā vizuāli viss bija kārtībā, izņemot dažas problēmas, tomēr mašīna nav jauna," notikušo apraksta Vjačeslavs.

Drīz vien, rūpīgāk apskatot spēkratu, viņš saprata, ka automašīnai uzlikts lietots spārns, bet durvis nokrāsotas tikai daļēji. Vjačeslavs nosprieda, ka ar autoservisu strīdēties nav jēgas, tāpēc piezvanīja savam apdrošinātājam – "Gjensidige Latvija". Uzņēmumā iedeva par Vjačeslava gadījumu atbildīgā darbinieka tālruņa numuru. Izrādījies, ka, saskaņā ar apdrošinātāju redzējumu automašīnai, kas ir 2001. gada izlaiduma, paredzēts likt vai nu lietotas detaļas vai Ķīnā ražotas detaļas. Darbinieks gan Vjačeslavam arī piemetinājis, ka priekšroka tiekot dota lietotajām detaļām. Savukārt durvīm jābūt krāsotām tikai pa pusei, jo bojājums bijis durvju apakšā.

"Ja es to būtu zinājis, remontu nebūtu veicis," atzīstas autovadītājs.

Apdrošināšanas kompānijā "Gjensidige" portālam "rus.delfi.lv" akcentēja, ka par remonta kvalitāti ir atbildīgs autoserviss. "Ja klients pēc iesnieguma par apdrošinātu gadījumu izvēlas kā kompensāciju saņemt apmaksātu bojātā transportlīdzekļa remontu autoservisā, tad "Gjensidige Latvija" nodrošina remontdarbu budžeta veidošanu. Budžetu veido saskaņā ar Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) tehniskās ekspertīzes metodiku transportlīdzekļiem. Par remontdarbiem, kas norit saskaņā ar "Gjensidige" apstiprināto budžetu, un to kvalitāti atbildīgs klienta izvēlētais autoserviss," komentēja "Gjensidige Latvija" Transportlīdzekļu atlīdzību grupas vadītājs Dāvids Lēvalds.

Gadījumos, kad klients ar pretenzijām par apmaksāta remonta kvalitāti vēršas "Gjensidige Latvija", viņam piedāvā iziet atkārtotu transportlīdzekļa apskati, ko bez maksas veic neatkarīgs tehniskais eksperts.

"Ja veiktajā remontā konstatē nepilnības, "Gjensidige Latvija" pati sazinās ar konkrēto autoservisu, lai panāktu veiksmīgu situācijas risinājumu. Ja šāds risinājums klientu neapmierina, viņam ir tiesības ar sūdzību vērsties LTAB vai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā," teic Lēvalds.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!