Foto: DELFI Aculiecinieks

Aizvadītajās dienās vairāki "Delfi" lasītāji "Maxima" veikalos saņēmuši čeku ar vēsti par uzvaru loterijā un aicinājumu balvu saņemt Rīgā, Jūrkalnes ielā. Pirmdien, ierodoties norādītajā adresē, čeka īpašnieki atklāja, ka notikusi tehniska kļūme.

Alisa klāsta, ka viņa bija viena no daudzajiem, kura veikalā "Maxima" saņēma čeku ar informāciju par uzvaru loterijā ar nosaukumu "Pērc Jacobs 3in1 ar PALDIES karti un laimē!". Čekā arī rakstīts, ka balva jāsaņem līdz 27. oktobrim birojā Rīgā, Jūrkalnes ielā 15/25.

"Čekā norādītais informatīvais tālruņa numurs visu laiku bija nepieejams. Aizbraucot uz norādīto adresi, atklāju, ka birojs ir slēgts un ka pie durvīm pielikts paziņojums – notikusi kļūda. Ar jautājumiem jāvēršas pa norādīto tālruņa numuru," klāsta Alisa. Sieviete arī novēroja – pie biroja durvīm bija sapulcējušies visai daudz identiska čeka īpašnieki.

Alisai sazinoties pa tālruņa numuru, kas bija norādīts pie biroja izvietotajā paziņojumā, izrādījies, "Maxima" darbinieki nav informēti par notikušo. Sievieti aicināja rakstīt iesniegumu un solīja, ka uzņēmuma vadība ar viņu kaut kad sazināsies.

Ievērojami skarbākus vārdus pēc notikušā pauž lasītāja Anna. Viņa pārliecināta – "Maxima" jāizmaksā kompensācijas sirmgalvjiem, kuri kļūdainā čeka dēļ tērēja naudu braucienam uz biroju.

Daļa klientu sestdien, 21. oktobrī, kuponu ar informāciju ar laimestu loterijā "Pērc Jacobs 3in1 ar Paldies karti un laimē!" saņēmuši tehniskas kļūmes dēļ - skaidro SIA "Maxima Latvia" komunikācijas speciāliste Zane Udrase.

"Visi laimesta kopunu saņēmušie klienti aicināti no otrdienas, 24. oktobra, līdz 27. oktobrim doties uz tuvāko "Maxima Latvija" veikalu. Apmaiņā pret kuponu balvā klienti saņems konfekšu kārbu "Laima asorti (95 grami)," sacīja Udrase. Lielo balvu ieguvēji paziņoti "Maxima" mājaslapā. Uzņēmums atvainojas klientiem par sagādātajām neērtībām, pauda Udrase.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!