Jevgenijs raksta, ka dzelzceļa pārbrauktuves apvidū var redzēt, ka sliedes savā starpā nav savienotas, savukārt skrūves mētājas turpat blakus. Jevgenija ieskatā, automašīnu radītā vibrācija tikai vēl vairāk sabojā pārbrauktuvi, kā arī dzelzceļu.

"Tagad saprotu, kādēļ pirms dažiem gadiem šai vietā bija neliela dzelzceļa avarija, bija bloķēts ceļš," raksta Jevgenijs.

SIA "Knauf" portālam "Delfi" skaidro, ka par atvienoto sliežu savienojumu, kas atrodas ārpus dzelzceļa pārbrauktuves, uzņēmums ir informēts. Tomēr vilcienu kustība minētajā posmā nenotiekot, tāpat arī rūpnīca dzelzceļa pievadceļu neizmanto, tādējādi sliežu remonts ieplānots oktobra beigās.

Uzņēmumā pauž, ka dzelzceļa pārbrauktuves virsbūve ir normālā stāvoklī. Tā atbilst prasībām, ir droša autotransporta šķērsošanai. Šogad 8. jūnijā veiktajā pārbaudē dzelzceļa pārbrauktuvē, kas šķērso ceļu Ulbroka-Ogre, komisija atzinusi - pārbrauktuve atbilst prasībām. Pret virsbūvi pretenzijas neizvirzīja.