""Maxima Latvija" spēlējas ar alerģisko cilvēku dzīvībām," portālam "Delfi" raksta vērīgais veikala apmeklētājs. Aculiecinieks ziņo, ka uzņēmuma "Smiltenes Piens" produkti neesot marķēti ar zīmi, kas liecina, ka tie patiešām ir bez laktozes.

Viņš vērsies pie "Smiltenes Piena", lai pajautātu, vai produkti ir bez laktozes. Uzņēmums norādījis, ka šie produkti saturot laktozi. Tāpat uzņēmuma pārstāvji sarakstē ar Artjomu pauduši, ka "Maxima" šos produktus tur novietojusi bez saskaņošanas.

"Diemžēl produktu ražotājs mums bija sniedzis neprecīzu informāciju par šiem produktiem, tādēļ arī radusies šāda situācija," portālam "Delfi" norādīja SIA "Maxima Latvija" komunikācijas speciāliste Zane Udrase. Viņa apgalvoja, ka šobrīd šie produkti no īpašajiem plauktiem ir izņemti.

"Mūsu un arī produkta ražotāja vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām," pauž Udrase, norādot, ka turpmāk "Maxima Latvija" lūgs ražotājus uzrādīt papildu apliecinājumus konkrētiem produktiem par to sastāvu.

Savukārt A/S "Smiltenes Piens" valdes priekšsēdētāja Ilze Bogdanova portālam "Delfi" sacīja, ka uzņēmums ir sazinājies ar "Maxima Latvija". "Šie produkti no bez laktozes stenda ir izņemti un atrodas piena produktu vitrīnās," apgalvoja Bogdanova, kura skaidroja, ka šī kļūda radusies neprecīzi aizpildot konkrēto dokumentu formu.

Viņa uzsvēra, ka uzņēmums savu vainu notikušajā pilnībā atzīst, kā arī ir atvainojies Artjomam. Pie vainas šajā situācijā bijusi cilvēciska kļūda, kas radusies, aizpildot dokumentu. Dokumenta aizpildītājam gan nekāds sods netikšot piemērots.

Savukārt Artjoms, pēc tam, kad ar viņu sazinājies "Smiltenes Piens", savus ierakstus par lielveikalā pamanīto, kas bijuši izvietoti arī sociālajā tīklā "Facebook", izdzēsis.

Sūtiet savas reportāžas un par labāko reportāžu saņemiet balvu - dāvanu karti "Galactico" 30 eiro vērtībā. Foto un video gaidām epastā aculiecinieks@delfi.lv, vai arī izmantojiet nereģistrētajiem autoriem reportāžu iesniegšanai paredzēto formu!